Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:33:45 GMT

کشف ۵۰۰ میلیون ریال البسه قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۷۱۶

کشف ۵۰۰ میلیون ریال البسه قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان در راستای طرح استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ساعت ۰۶:۵۰ صبح امروز حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون به رانندگی فردی به هویت معلوم که از مبدا شهرستان ایلام به مقصد تهران در حال حرکت بود مظنون شده و خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حضور راننده از خودرو مذکور بازدید و مشاهده شد راننده خودرو در پوشش جابجایی اثاثیه منزل، مقادیری کالای خارجی از نوع پوشاک نیز بارگیری کرده که خودرو به همراه راننده برای بررسی بیشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

سرهنگ رضا زارعی ادامه داد: پس از تخلیه و شمارش کالای خارجی، تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ ثوب شال زنانه ساخت کشور چین فاقد مجوز قانونی و گمرکی به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کد خبر 4648717

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق رضا زارعی فرماندهی انتظامی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودروی شوتی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکورمتوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار سلمان امیری گفت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا واحتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان