Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده آثار دفاع مقدسی در توضیح این عکس نوشت:«شنبه یکم تیرماه  تولد شهید مدق بود ( رجوع به کتاب اینک شوکران چاپ روایت فتح )  و همسرشان سرکار خانم کرمی تعدادی از دوستان جان  را برای جشن کوچکی  به منزلشان دعوت کرده بودند از جمله سرکار خانم فاطمه معتمدآریا

و ایشان با جان و دل و شعف پذیرفته و با افتخار تمام در منزل این شهید و در این جشن حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که رفاقت عمیق این دو از خواندن کتاب: اینک شوکران، خاطرات شهید مدق، توسط خانم معتمدآریا و دیدار رودرو با سرکار خانم کرمی  در یک مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستانی دور از تهران  آغاز شده و تاکنون به‌صورت گسترده‌تر ادامه دارد.

و این هم عکسی به یادگار از این مراسم 

و بسیار  تشکر از هماهنگی و زحمات دوستان در انتشارات روایت فتح و دیگر عزیزان

این صحنه‌ها درواقع کم از نابودی آن پهپاد امریکایی  و نیز یاس دشمنان تفرقه‌انداز نیست.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فاطمه معتمدآریا شوکران بازیگر مشهور سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد