Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان کم کم به جذب اهداف خود نزدیک می شود.

طرفداری- پس از ملاقات سران میلان با رئال مادرید، به نظر می رسد اولویت های این باشگاه در خط هافبک تغییر کرده است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان با پیشنهادی قرضی به مدت دو سال که بند خرید اختیاری هم در آن وجود خواهد داشت، پیشنهادی به رئال مادرید ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت این کار این است که این خرید در حساب های مالی دو فصل دیگر بنشیند و از این جهت فیرپلی مالی، برای روسونری دردسرساز نشود. جزئیات بیشتری از این پیشنهاد منتشر نشده اما به نظر می رسد گفتگوهای مثبتی میان سران دو باشگاه رخ داده زیرا مالدینی پس از بازگشت از مادرید، عنوان کرد خبرهای خوشی در راه است. لازم به ذکر است در طول این مدت، دستمزد 4 میلیون یورویی سبایوس را میلان تمام و کمال پرداخت خواهد کرد.

نام دیگری در خط هافبک، جردن ورتو است. در حالی که گفته می شد باشگاه رم در خرید این بازیکن از میلان پیشی گرفته است، سران دیاولو پیشنهاد خودشان را به ورتو بالا برده و با پیشنهاد رم  که حقوق سالیانه 2.5 میلیون یورو بود، یکی کردند تا شرایط برابر شود. مالدینی با جیوفردی، مدیر برنامه های ورتو تماس برقرار کرده است. جیوفردی که در مراسم عروسی هوسای حضور دارد، امشب به ایتالیا بازمی گردد تا فردا ابتدا با سران آاس رم و سپس با مالدینی دیدار کند. ناپولی هم شرایط را دنبال می کند.

در مورد اوزان کاباک، روسونری توانسته در رقابت با بایرن مونیخ، پیشی بگیرد و تنها یک قدم به امضای قرارداد با این ستاره ترک فاصله دارد. پیشنهاد میلان پنج ساله، با دستمزد سالیانه 1 میلیون یورو خواهد بود که البته پاداش هایی هم در آن گنجانده خواهد شد. تا 48 ساعت کاباک جوابش را خواهد داد. همین الان در آلمان و ترکیه و ایتالیا این باور وجود دارد که کاباک به میلان خواهد پیوست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟

احتمال این که رافا مارکز را روی نیمکت تیم اصلی بارسلونا ببینیم، اصلا کم نیست. 

طرفداری | جستجوی بارسلونا برای جانشین ژاوی که قرار است به زودی از این تیم جدا شود، هنوز پیشرفت زیادی نداشته است. به گزارش اسپورت، بارسلونا در حال حاضر قعلا دو گزینه دارد. این که به تلاش برای متقاعد کردن ژاوی برای ماندن ادامه دهد یا به جای او از رافا مارکز استفاده کند.

بارسا به دلایل مالی تقریبا از جذب روبرتو دزربی منصرف شده است، هانسی فلیک گزینه چندان متقاعد کننده ای نیست و لوئیز انریکه هم تمایلی به بازگشت ندارد. اسپورت مدعی شده که مارکز به دلایل متعددی به عنوان «گزینه شماره 1» برای جانشینی ژاوی مطرح شده است.

دلایلی که به مارکز شانس خوبی برای هدایت بارسلونا می دهد نتایج خوب با بارسا اتلتیک (تیم ب بارسلونا) شناخت او از بازیکنان جوان شناخت از وضعیت مالی سخت باشگاه رابطه خوب با دکو و لاپورتا ایجنت او ژرژ مندس است

با این حال فعلا بعید نیست که ژاوی در نهایت بماند. گفته می شود همه چیز بعد از این هفته که بازی های حساس مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید را به همراه دارد، مشخص خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • میلان را به رئال، بارسا و سه پیشنهاد دیگر ترجیح دادم
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد
  • ترکیب احتمالی میلان برای بازی با ساسولو
  • ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید
  • ناامیدی ستاره رئال: وقت جدایی رسیده است