Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم درباره کاهش ۵۰ درصدی تعداد ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های یونیورسیاد ورزشی گفت: اگرچه محدودیت ارزی وجود داشت، اما خیلی اثر گذار نبود و ملاک تعداد ورزشکاران و تیم‌های اعزامی شانس موفقیت بوده است. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به رقابت‌های سی‌امین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان در ایتالیا که امروز در وزارت علوم برگزار شد، با توصیه به دانشجویان اعزامی گفت: اعتماد به نفس و خودباوری داشته باشند، همچنان‌که نماینده به حق مردم ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ورزشکاران و تیم‌ها توسط وزارت علوم تعیین شده و در این انتخاب بیشتر موفقیت تیم‌ها و افراد مدنظر قرار گرفته است.

غلامی درباره کاهش 50 درصدی تعداد ورزشکاران اعزامی به این دوره از مسابقات گفت: اگرچه محدودیت ارزی واقعیت دارد، اما این مسئله چندان تاثیر گذار نبوده و هدف از نحوه این انتخاب حضور موفق تیم‌ها بوده است.

آیین بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان به یونیورسیاد ناپل 2019

وی خاطرنشان کرد: به برندگان این دوره از رقابت‌ها پس از مسابقه و همچنین پس از برگشت به کشور جوایزی اعطا خواهد شد و اگر دانشجو شهریه‌پرداز باشد حتی می‌توانیم درباره امتیاز تخفیف شهریه نیز تصمیم بگیریم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: هزینه‌های این اعزام توسط وزارت علوم، بانک مرکزی و وزارت ورزش تامین شده و تامین هزینه‌های اصلی برعهده وزارت علوم بوده است.
انتهای پیام/

R1541/P/S1/CT12 واژه های کاربردی مرتبط منصور غلامی وزارت علوم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم منصور غلامی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید

حیدریان گفت: ۲۲ هزار و ۷۱ ورزشکار از جامعه بانوان و ۲۴ هزار و ۸۰۴ نفر ورزشکار آقا در استان سمنان سال گذشته ساماندهی شدند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان بیان کرد: شمار ورزشکاران ساماندهی شده استان سمنان سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۶ و ۳۹ صدم درصدی داشت.

این مسوول بر ضرورت توجه به آموزش به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تاکید و اضافه کرد: ۲۰ دوره کارگاه‌های آموزشی با حضور ۴۱۴ شرکت کننده شامل ۲۲۲ خانم و۱۹۲ آقا در استان سمنان سال گذشته برگزار شد.

حیدریان با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی بر سلامت باشگاه از سوی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی انجام می‌شود، اظهار کرد: ۱۲۹ باشگاه در بخش آقایان و بانوان توسط کارشناسان هیات پزشکی ورزشی استان سمنان سال گذشته مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هیات پزشکی ورزشی استان سمنان مشاوره روانشناسی و ساختار قامتی به ۲۱۸ ورزشکار شامل ۱۶۱ آقا و ۶۹ خانم سال گذشته ارایه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • مصرف روزانه شکلات چه تاثیری بر روده دارد؟
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری