Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک واحد تولیدی ابر اسفنجی در شهرک صنعتی ساری دچار آتش‌سوزی شد. به گزارش بلاغ، پس از آتش سوزی چند روز قبل یک واحد صنعتی در جویبار، لحظاتی قبل یک واحد صنعتی در شهرک امام خمینی ساری، طعمه حریق شد.

بنا به آخرین تماس با آتش نشانی ساری، عملیات اطفای این حریق با حضور ماموران آتش‌نشانی در حال انجام است و هنوز برآوردی از میزان خسارت وارده اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به پاسخ آتش‌نشانی این واحد صنعتی یک واحد تولید ابر اسفنجی بوده که دچار حریق شده است و هنوز علت دقیق این واقعه اعلام نشده است.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران در خصوص صدمات انسانی یا تلفات جانی این حادثه به خبرنگار ما گفت: این حادثه مصدومی نداشته است.

میلادی مدیر شهرک صنعتی امام خمینی(ره) ساری در این باره گفت: هم اکنون عملیات اطفای حریق انجام است.

وی افزود: از آن‌جا که الان در بحبوحه خاموشی آتش و اطفای حریق گسترده این واحد صنعتی هستیم، امکان بررسی و تحقیق در خصوص علت این آتش‌سوزی ممکن نیست و پس از اطفای کامل و انجام بررسی‌ها، علت دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر شهرک صنعتی امام خمینی (ره) ساری تصریح کرد: این واحد تولیدی دچار حریق وسیعی شده است و بیش از 70 درصد این کارخانه تقریبا از بین رفته است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی کلران در شهرک صنعتی سمنان   با سرمایه گذاری بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.
در فاز ۲ و توسعه این واحد تولیدی سالانه ۲۳۲هزار تن کلر، هیپوکلریت، اسید کلریدریک، هیپو کلریت کلسیم و کلرو کلسیم تولید می شود .

با راه اندازی این طرح توسعه زمینه اشتغال ۶۰ نفر فراهم شده است.
این شرکت صنایع شیمیایی  یکی از بزرگترین تولید کنندگان کلر در   کشور است که زمینه اشتغال حدود ۸۶۰ نفر در  سمنان را فراهم کرده است .
بازدید از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرک صنعتی سمنان ، اتصال ریلی یک واحد صنعتی در سمنان به شبکه راه آهن سراسری، نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگا واتی منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی سمنان و چند واحد صنعتی در سرخه و مهدیشهر از برنامه های دیگزر وزیر صمت در سفر به سمنان بود .

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران