Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:40:44 GMT

کارخانه تازه تاسیس فوم ساری طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۹۹۸

کارخانه تازه تاسیس فوم ساری طعمه حریق شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ضمن تأیید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: آتش سوزی در محل انبار این کارخانه اتفاق افتاد که تمام محتویات ان مواد قابل اشتعال بودند.

سید مصطفی موسوی افزود: تاکنون علاوه بر آتش نشانی مستقر در شهرک، چهار دستگاه خودرو اتش نشانی از شهر ساری به محل آتش سوزی اعزام شد و اکنون در حال اطفای حریق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این کارخانه هنوز فعالیت خود را آغاز نکرد و در حال تجهیز و ساخت ابنیه بود، گفت: این کارخانه هنوز مجوز تولید را نیز دریافت نکرده بود.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌ها عملیات اطفای حریق در مراحل پایانی قرار دارد و اتش کنترل شده است.

وی همچنین اعلام کرد: هنوز از میزان خسارت جانی و مالی آن اطلاعی در دست نیست اما به زودی اعلام خواهد شد.

مازندران دارای ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی است که حدود از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در ان فعال هستند.

/ ‏۱۸۹۹/‏۷۳۳۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مازندران شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا راشکی پیش از ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران، افزود: در سال ۱۴۰۲ که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار «مهار تورم و رشد تولید» شد، تعداد ۶۱ واحد تولیدی در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزایش ظرفیت داشتند.

وی اظهار کرد: این واحدهای تولیدی، واحدهایی هستند که طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف با ظرفیت تولید زیر ۵۰ درصد مشغول به فعالیت بوده و با اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان به ظرفیت تولید مطلوب بازگشته‌اند.

وی بیان کرد: این ۶۱ واحد تولیدی، با راهکارهای مختلفی از جمله پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، بازاریابی، تأمین مواد اولیه، افزایش سهمیه سوخت به افزایش ظرفیت تولید دست یافته‌اند.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از این ۶۱ واحد تولیدی، ۴۹ واحد در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و ۱۲ واحد خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

وی خاطر نشان کرد: با افزایش ظرفیت تولید این ۶۱ واحد تولیدی، زمینه تثبیت اشتغال هزار و ۱۵۳ نفر فراهم شده است.

کد خبر 6064715

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • کارگاه‌گردی در مازندران ۲۰ میلیارد ریال صنایع دستی فروخت
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران