Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روسیه گفت:دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به صورت مستقل تصمیم‌هایش را اتخاذ می کند اما نمی‌تواند خیلی از کارها را انجام دهد. این نحوه کارکرد نظام سیاسی آمریکا است. ناطقان: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به صورت مستقل تصمیم‌هایش را اتخاذ می کند اما نمی‌تواند خیلی از کارها را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نحوه کارکرد نظام سیاسی آمریکا است.

پوتین ادامه داد: بگذارید آمریکا خودش تصمیمش را در خصوص این‌که آیا به توسعه روابط با روسیه نیاز دارد بگیرد؛ اگر که چنین تصمیمی نمی‌گیرد ما منتظر می‌مانیم تا زمانی که حاضر به انجام آن شود. منبع: ایسنا برچسب ها: پوتین ، ترامپ ، تصمیم مستقل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پوتین ترامپ تصمیم مستقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم

به گزارش همشهری آنلاین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در نیویورک گفت: زمانی که در ایران تصمیم گرفته شد، در چارچوب حقوق بین الملل و دفاع مشروع، پاسخ لازم به رژیم اسرائیل داده شود، ما آمریکا را مطلع کردیم.

به آمریکایی‌ها به صراحت گفتیم که تصمیم در شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور کشورم برای پاسخ به رژیم (اسرائیل) قطعی است و پیام هایی هم قبل از عملیات تبادل شد و هم بعد از اینکه اقدام (عملیات وعده صادق) ساعت تقریبا ٢ و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری، پیام دیگری را به آمریکا از مجاری دیپلماتیک ارسال کردیم و سعی کردیم به صراحت به آمریکا بگوییم ما به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.

وی ادامه داد: قبل از عملیات به طرف آمریکایی گفتیم ما پایگاهها و منافع آمریکا را در منطقه هدف قرار نخواهیم داد، مگر در شرایطی که آمریکا بخواهد اقدامی در حمایت از رژیم صهیونیستی انجام دهد.

تبادل پیامها به ویژه از کانال سوئیس و مجاری رسمی دیپلماتیک با هدف درک درست از اقدام ایران و جلوگیری از توسعه تنش در منطقه انجام شده است.

کد خبر 845339 برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی
  • مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد