Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان سمنان گفت: شورای حل اختلاف استان، با توجه به تعداد قابل توجه ورودی پرونده‌ها برای رسیدگی به شکایات، قاضی کم دارد.

محمدعلی امیری در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه  افزود: سال ۹۷ دست کم ۱۳۰ هزار پرونده به شورا‌های حل اختلاف استان سمنان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در استان به طور متوسط ۳۲ روز است و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده با توجه به کمبود نیرو، تلاش می‌شود تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها در اولویت قرار دارد.

امیری در ادام ابراز داشت: ۳۰۸ شعبه شورا‌های حل اختلاف در سمنان فعال است و تمامی شهر‌ها و برخی از روستا‌های استان بر اساس نیاز دارای شعبه حل اختلاف هستند.

انتهای پیام / م

تعداد ۳۰۸ شعبه شورا‌های حل اختلاف در سمنان فعال است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد