Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@06:17:39 GMT

◄ معاون منابع انسانی «هما» منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۲۶۶۴

◄ معاون منابع انسانی «هما» منصوب شد

تین‌نیوز | 

هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمای جمهوری اسلامی ایران  «هما» معاونت منابع انسانی این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، کاپیتان زنگنه، هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمای جمهوری اسلامی ایران  «هما» صبح امروز (دوم تیر ماه) در حکمی، بابک درویشی را به سمت معاونت منابع انسانی این شرکت منصوب کرد.

پیش از این اتویسرکانی در تصدی سمت منابع انسانی ایران ایر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: انتصاب حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حوزه وزارتی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی زلفی‌گل در حکم انتصاب حمیدرضا کوهدار خطاب به وی آورده است.

نظر به مراتب تعهّد، دانش و تجارب و روحیۀ تحول‌خواهی ارزنده جناب­عالی به موجب این حکم به سمت معاون حوزۀ وزارتی منصوب می­‌شوید. لازم است ضمن هماهنگی با مدیرکل محترم حوزۀ وزارتی در تمشیت و پیش­برد امور و کمک به دست­یابی به اهداف، سیاست­‌ها و برنامه­‌های آن دفتر هماهنگی و همکاری شایسته مبذول نمایید. امید است با توکّل به خداوند سبحان و تلا‌ش‌های جناب‌عالی و همکاران محترم دفتر وزارتی، اهداف و سیاست‌های این وزارت در زمینۀ راهبری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فنّاوری بر پایۀ قوانین و سیاست‌های دولت محترم و در چارچوب برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی تحقق یابد.

توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است؛ حمیدرضا کوهدار (زاده تهران _ ۱۳۶۱) دانش‌آموخته رشته مواد و متالوژی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با مرتبه استادیاری است که از مهمترین سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت، مدیر ترویج و گفتمان‌سازی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، مدیر گروه اجرایی‌سازی اسناد ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشاور مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان اشاره کرد.

وی همچنین عضو هیئت علمی برگزیده دانشگاه علم و صنعت در امور آموزشی، عضو بنیاد ملی نخبگان و دانشجوی نمونه کشوری بوده است.

گفتنی است؛ پیش از این امین عبدالله‌زاده در این سمت قرار داشت که هم‌اکنون به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • نیروی انسانی مهم ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان است
  • ضرورت تأمین زیر ساخت‌های لازم برای توانمندسازی نیروی انسانی
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی
  • لزوم همراهی صنایع و کشاورزان استان مرکزی در مدیریت مصرف آب
  • معاون حوزه وزارتی منصوب شد
  • آغاز ساخت ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال
  • دستیار ویژه معاونت سرآمدان و نخبگان منصوب شد