Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کشور ارمنستان طی سفر به قزوین از ۵واحد تولیدی مستقر در شهر صنعتی البرز بازدید کرد و در نشست با فعالین صنعتی استان شرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ سفیر کشور ارمنستان طی سفر یک روزه به استان قزوین امروز(یکشنبه) از 5واحد تولیدی مستقر در شهرصنعتی البرز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شرکت بهمن دیزل، کاشی و سرامیک سعدی، البرز میکرو سیستم، مهرانم و بالین تک پنج واحدی بودند که از آن‌ها بازدید به عمل آمد.   نخستین بازدید از شرکت بهمن دیزل بود که ماشین‌های حمل لبنیات و بستنی، کامیون و مینی بوس، اتاق یخچالی 6تنی ایسوزو، آتش نشانی 6تن، اتاق مسقف فلزی ار جمله محصولات این شرکت بود و باوجود تحریم‌ها بخوبی فعال بوده و علاوه بر دارا بودن 17هزار پرسنل در مجموعه کلی دارای طرح توسعه نیز بود.   بازدید دوم از شرکت کاشی و سرامیک سعدی صورت گرفت؛ این واحد تولیدی اولین کارخانه دارای استاندارد و ایزو در زمینه تزئینی در ایران است، بخشی از محصولاتش پیش از این از خارج از کشور وارد می‌شد که در این زمینه به توانایی تولید رسیده است که صادرات محصول به روسیه و چند کشور دیگر نیز از این شرکت انجام می‌شود.   پس از آن از شرکت البرز میکرو سیستم بازدید شد؛ محصولات این شرکت دارای کاربردهای تجاری از جمله در سیستم آب و فاضلاب، شبکه‌های توزیع آب و گاز هستند.   بازدید بعدی از شرکت مهرام بود؛ این شرکت فعال در زمینه محصولات غذایی است و خط اصلی آن روزانه 2400کارتن و خط فرعی 1800کارتن12تایی محصول تولید می‌کند.   در پایان از شرکت بالین تک و فعال در زمینه ریخته گری بازدید شد.   گفتنی است؛ شرکت در نشست با فعالین صنعتی از دیگر برنامه‌های این روز سفیر ارمنستان در استان قزوین بود. انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین