Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد دهواری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های تدریس در واحد چابهار اظهار کرد: در این حوزه باید به سر فصل های آموزشی مراجعه کنیم؛ در حال حاضر سرفصل های آموزشی در برخی از رشته ها، قدیمی و متعلق به دوره های گذشته بوده که نیازمند بازنگری و تجدیدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تنظیم صحیح برنامه های درسی، ابتدا باید سر فصل های آموزشی را مطابق با هر رشته به روز رسانی کنیم؛ متاسفانه برخی از سر فصل های آموزشی بسیار قدیمی شده به طوری که حتی دروس آن ها منسوخ شده است.

دهواری با اشاره به تاسیس رشته های میان رشته ای در واحد چابهار ادامه داد: در برخی رشته ها دروسی تحت عنوان مباحث ویژه وجود دارد که تصمیم گرفتیم این دروس را به صورت مباحث روز تدریس کنیم. در این خصوص کارگروهی متشکل از کارشناسان و متخصصان تشکیل دادیم که در این کار گروه، توسعه رشته های میان رشته ای در حوزهای IT و فناوری اطلاعات بررسی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با اشاره به جذب دانشجویان خارجی تصریح کرد: امسال با تلاش رئیس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان و هماهنگی با نمایندگی وزارت امور خارجه، مشکل جذب دانشجویان خارجی برطرف شد؛ در همین راستا، رایزنی هایی را با موسساتی که دانشجویان افغان در آن تحصیل می کنند انجام دادیم و امیدواریم تا اوایل مهرماه جذب دانشجویان افغان را در واحد چابهار افزایش دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: دانشجویان افغان بیشتر در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند و شهریه آن ها تفاوتی با دانشجویان ایرانی ندارد.

انتهای پیام/

108 / 188 دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار سیستان و بلوچستان بهزاد دهواری دانشجویان افغان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار سیستان و بلوچستان دانشجویان افغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی آرش رنجبران از تأسیس ۱۰ دانشکده مهارت و کارآفرینی در واحد‌های دانشگاهی این استان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آموزش‌های کاربردی و مهارت محور، اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است و ما نیز در استان آذربایجان شرقی به این سمت حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: تبریز از لحاظ پتانسیل صنایعی که در آن قرار دارد، چه صنایع سنگین و چه صنایع مربوط به قطعه سازی، صنایع غذایی، صنعت چرم و کفش و... همگی به عنوان وضعیت موجود احصا شده و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد قرار است یک دانشگاه حل مساله و ماموریت گرا باشد، اغلب ماموریت‌ها به این حوزه‌ها اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز افزود: در شمال شرق استان به دلیل وجود معادن بزرگ از جمله مس، بخشی از تمرکز بر روی مسائل معدنی است و به دلیل وجود شرایط خاص کشاورزی، بخشی از ماموریت‌ها نیز به حوزه کشاورزی اختصاص یافته است.

رنجبران با اشاره به آغاز راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی تاکید کرد: در حوزه فنی و مهندسی دانشکده‌های «هوش مصنوعی» و «صنعت ساختمان» را در واحد تبریز خواهیم داشت و برای شبستر و ایلیخچی هم دانشکده هوش مصنوعی مصوب شده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح پویش با صنایعی چون تراکتورسازی، خودروسازی سایپا و تعدادی از شرکت‌های خصوصی وارد قرارداد شده‌ایم که این قرارداد‌ها از نظر زمانی نامحدود هستند.

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود