Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:28:13 GMT

فرماندار کرج معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۲۸۴۱

فرماندار کرج معارفه شد

به گزارش خبرگزاری برنا،« دکترشهبازی» عصر شنبه در  جلسه شورای اداری و آیین معارفه «غفورقاسم پور» فرماندار کرج که در سالن غدیرفرمانداری برگزار شد،ضمن گرامیداشت «روز اصناف» و قدردانی از تلاش این قشر به تشریح جایگاه استراتژیک جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد و اظهار داشت:  امروز ایران اسلامی در اوج اقتداراست و در جای جای کشور سرافرازی و سربلندی و عزت ایران اسلامی را به رهبری مقام معظم رهبری نظاره گرهستیم که نمونه آن نیز در مرزهای کشور شکست هژمونی امریکا در نظام بین المللی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




** تجلی اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در انهدام پهبادگلوبال هاوک

وی با اشاره به هشیاری سربازان غیور کشورمان در انهدام پهباد گلوبال هاوک و خسارت مالی و اطلاعاتی دشمنان افزود: این پهباد توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وقتی به آسمان ایران رسید توسط نیروهای مسلح دچار ضربت شده و به زمین خورد و آنچه مسلم است شکست هیمنه نظام سلطه و اقتدار نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی است. 

** کرج از شهرستانهای مهم ایران اسلامی است
نماینده عالی دولت در استان البرز  در ادامه، از تلاش ها و خدمات ارزنده فرمانداران پیشین شهرستان کرج که با کار و تلاش موجب اثر و خیر و برکت برای این شهرستان شدند، مراتب قدردانی را داشت و محور دوم سخنان خود را به جایگاه ویژه شهرستان کرج و وظایفی که از این پس فرماندار جدید مأمور پیگیری آن خواهند بود، اختصاص داد و گفت: کرج از شهرستانهای مهم ایران اسلامی با نزدیک به ۲ میلیون نفر جمعیت و  ظرفیت های فراوان اقتصادی و اجتماعی خود رنگین کمانی از اقوام ایرانی - اسلامی، است که باید از این پتانسیل ها بهره مند شد.

** فرصت های گردشگری بخش آسارا احیا شود
وی با اشاره به مصداقی در این زمینه یادآور شد: به عنوان نمونه بخش آسارا در شهرستان کرج فرصت های خوبی برای توسعه گردشگری دارد و به فرماندار نیز توصیه دارم از این فرصت استفاده کند و محدودیت های موجود را که از گذشته در این بخش وجود داشته است،برطرف کند.
دکترشهبازی همچنین ساماندهی لکه های صنعتی شهرستان کرج را نیز از دیگر اولویت هایی برشمرد که فرماندار جدید باید آن را مورد پیگیری قرار دهند.

** شهرهای شهرستان کرج در برنامه ریزی ها مغفول نمانند
استاندار البرز ادامه داد: شهرستان کرج ۶ شهر دارد که برای اداره مناسب این مناطق شهری نیز  باید با بهره مندی از ظرفیت شوراهای فعال اسلامی شهرها و دقت لازم برنامه ریزی نمود. 

**اسباب سهولت کار شهرداری و شوراها در هیأت تطبیق فرمانداری فراهم شود
دکتر شهبازی همچنین اهمیت وظیفه هیات تطبیق در مطابقت دادن مصوبات شورای اسلامی شهرها با قوانین را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به سابقه فعالیت فرماندار کرج در شورای اسلامی شهر انتظار می رود با انتخاب همکاران خوب و استفاده از مشاوره های مجموعه قضایی در این بخش اسباب سهولت شهرداری و شوراها فراهم گردد.

** در انتصاب های استان از فرزندان بومی البرز استفاده شد
نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری با بیان اینکه در انتصاب ها تلاش شد تا از فرزندان بومی استان استفاده شود، خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان کرج گفت: همانطور که در خصوص اداره شهرستان کرج وزیر محترم کشور در حکمی آقای قاسم پور را بعنوان فرماندار منصوب نموده اند، بنده نیز  ایشان را بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان کرج معرفی و تفویض اختیار می نمایم و کلیه مدیران در خصوص مباحث امنیتی، انتظامی و ترافیکی و...  با ایشان در ارتباط خواهند بود.
وی افزود:‌ به مدیران استان نیز تأکید می کنم که همانگونه که به استاندار پاسخگو هستند، پاسخگوی فرماندار مرکز استان نیز باشند و در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند.

** ترکیب اداره شهرستان کرج چیده شود
نماینده عالی دولت در استان البرز همچنین خطاب به فرماندار جدید شهرستان کرج دستور داد تا  در حوزه های سیاسی، برنامه ریزی و اقتصادی و عمرانی ترکیب خود را برای اداره  شهرستان کرج تشکیل دهد و در بخش های مختلف با تیمی خوب، مقتدر و با انگیزه، برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا سرآغازی برای ورود به انتخابات سالجاری باشد. 
دکتر شهبازی با این پیش مقدمه به موضوع انتخابات شوراهای اسلامی پرداخت و رکن اساسی در  برگزاری انتخاباتی باشکوه را «مٌر قانون » عنوان کرد و گفت:«ملاک» ما در انتخابات «قانون» است و به امید خداوند منان با انگیزه خوبی که از آقای قاسم پور سراغ دارم  امید می رود در این زمینه نیز شاهد توفیقات مطلوب باشیم.

** موفقیت قاسم پور در آزمون ها 
استاندار البرز با اشاره به اینکه فرماندارکرج پس از بررسی های لازم وارد این عرصه شده اند، ادامه داد:‌ بنده هم شخصا در این خصوص بررسی های لازم را داشته ام و آقای قاسم پور سربلند از این امتحانات چه در سیل اخیر و چه طرح های توسعه روستایی نمره قبولی اخذ نموده اند که اسباب ارتقاء فعلی ایشان شد. 
دکتر شهبازی همچنین با تآکید بر ضرورت تحقق شعار سال تصریح کرد: امیدوارم همه امکانات استان و شهرستان در سال رونق تولید که فرمان مقام معظم رهبری نیز هست، توسط ایشان بسیج شود تا شاهد مشارکت اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و افزایش سهم صادرات از شهرستان کرج و استان البرز باشیم.

** فرمانداران الگوی وحدت آفرینی را سرلوحه کار در شهرستانها قرار دهند
وی افزود: اتحاد و انسجام خوبی در استان البرز حاکم است و این الگو نشات گرفته از جلسات مهم در کشور است و مجموعه دولت و نمایندگان مقام معظم رهبری و مجلس برای امنیت و رضایتمندی مردم در کنار یکدیگر در تلاش برای خدمت رسانی و کم شدن فاصله مسئولان با مردم هستند و به فرمانداران نیز توصیه دارم تا این الگو را سرلوحه کار خود برای خدمت قرار دهند.
استاندارالبرز خطاب به فرماندار مرکز استان آرزوی توفیق داشت تا ثمره این خدمت کار نیک و رضایتمندی مردم باشد.

** تأکید استاندارالبرز بر برگزاری انتخابات بی طرف، برمدار قانون 
دکتر شهبازی همچنین برضرورت حضور فرماندار در میدان کار و  استفاده بهینه از ظرفیت های کرج در جهت توسعه شهرستان کرج تآکید کرد و گفت: براساس سیاست های دولت، تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا در انتخابات پیش رو با افزایش مشارکت مردم بدور از هر گونه جهت گیری و رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم.
وی تصریح کرد: بدنبال شعار دادن نیستیم و اصل کار را رضایت مردم می دانیم.

** خبرهای استاندارالبرز برای رسانه ها
استاندارالبرز صحبت های خود را با خبرهای خوب برای اهالی رسانه پایان داد و ضمن قدردانی از تلاش های رسانه های فعال و با اثر در استان گفت: اولین شهرک گلخانه ای استان طی  دو روز گذشته و اولین شهرک دارویی کشور در البرز به بهره برداری رسیده است به موازات آن علاوه بر آیین کلنگ زنی ساختمان اداری استانداری البرز،  تعدادی از طرح ها نیز با مشارکت بخش خصوصی آماده رونمایی شده که با حضور مقامات ملی بزودی از آنها رونمایی خواهد شد.

در این مراسم از تلاش های«سعید ناجی» که با حفظ سمت معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز طی این مدت عهده دار سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان کرج بودند قدردانی و در ادامه «غفورقاسم پور» بعنوان معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج حکم خود را برای آغاز بکار رسمی در این جایگاه، از دستان دکتر شهبازی نماینده عالی دولت در استان دریافت نمود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز دولت فرماندار معارفه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 6087048

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی