Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط سپاه، گفت: سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا پیام های متعددی داشت. پیام ایران اسلامی به هر متجاوز این است که که تجاوز آنها به خاک پاک ایران، با اقتدار پاسخ داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیام این اقدام، قدرت پیشرفته دفاعی ایران است که مدرن‌ترین ابزار جنگی و جاسوسی دشمن را منهدم می‌کند، افزود: پیام عزت و افتخار، در کنار برخی حاکمان حقیر منطقه که در برابر آمریکا آنچنان ذلیل هستند که گاو شیرده آنها شده اند و مسلمانان عرب را به دستور آمریکا به خاک و خون می کشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب موتلفه تاکید کرد: پیام این اقدام، آن بود که ملت های منطقه باید بدنبال این باشند که مقتدر و شجاع در رویدادهای جهانی عمل کنند.

بادامچیان گفت: ما دست و بازوی رزمندگان دلیر، خردورز و منطقی اسلام را در این حماسه بزرگ، می بوسیم. به آنها و فرماندهی کل قوا تبریک می گوئیم و برای سپاه دلاور اسلام، مزید عزت و اقتدار و دشمن شکنی را مسئلت داریم.

وی با تاکید براینکه سرنگونی پهپاد آمریکا بار دیگر نشان داد رئیس‌جمهور این کشور، فاقد توان لازم حتی برای موضع گیری در برابر رویدادهای بین المللی است، اظهار داشت: آشفتگی و اظهار مواضع متضاد و ذلیلانه ترامپ، دولت آمریکا را مضحکه داخل و خارج آمریکا کرده است و از این روست که در پی استیضاح او هستند.

دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: ترامپ گفته به خاطر کشته شدن ۱۵۰ نفر، فرمان حمله خود را لغو کرده است. دروغ او آنچنان واضح است که باور کردنی نیست. دولتی که هواپیمای مسافری ایران را با بیش از سیصد نفر سرنگون و آنها را شهید می کند، این سخنان قابل باور نیست.

بادامچیان افزود: از برخی کشورهای اروپایی که دنباله روی از آمریکا می کنند تعجب است که چرا این طور منافع کشورهای خود را قربانی مطامع پلید آمریکا می نمایند! منافع ملی ملت های آنها در استقلال همه جانبه آنان از استعمارگرانی چون آمریکاست. ملت ایران به شرایط آنها توجهی ندارد، بویژه در اینستکس و FATF اروپا بهتر است به تعهدات خود و به مقررات بین المللی تمکین کند.

وی از اقدام بموقع و حقوقی دولت در شکایت از آمریکا بخاطر تجاوز به حریم هوایی جمهوری اسلامی و ارائه مدارک تجاوز، تقدیر و تشکر کرد و از وزارت محترم امور خارجه خواست که به پیگیری حقوقی و قضایی این تجاوز در مجامع بین المللی ادامه دهد.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به اقدام شبکه جاسوسی آمریکا در عملیات سایبری ایران، گفت: ضرب شصت افسران سایبری ایران، ضربه ای به آمریکائی ها زد که تا مدتها نمی توانند سر بلند کنند. این پیروزی را به سربازان گمنام امام زمان عج تبریک می گوییم.

بادامچیان همچنین با اشاره به ضربات پی در پی ارتش یمن به عربستان و امارات، افزود: آل سعود و امارات می‌خواستند ظرف ۴روز یمن را تصرف کنند و آن را به عنوان حوزه نفوذ اسرائیل غاصب سند بزنند.

وی اضافه کرد: امسال چهارسال است پشت مرزهای یمن زمین گیر کرده‌اند و نمی توانند گامی به جلو بردارند. انصارالله، ارتش ائتلاف سعودی را زمین گیر کرده و ضربات خود را به اهداف اقتصادی، نظامی و سیاسی عربستان و امارات گسترش داده است. وقت آن است که ریاض به شکست خود اعتراف کند و قتل و خونریزی جوانان، کودکان، زنان و مردم مظلوم یمن را متوقف نماید.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به رویکرد اروپا مبنی بر میانجیگری بین ایران و آمریکا تأکید کرد: این نوع میانجیگری یک بازی دیپلماتیک است. امضای آلمان، انگلیس و فرانسه پای برجام است. آنها باید به تعهدات خود عمل کنند. موضوع میانجیگری مسخره است.

بادامچیان اظهار داشت: اروپا میانجی نیست، یک طرف معامله برجام است که باید به تعهداتش عمل نماید.

وی با بیان اینکه اوضاع منطقه متشنج است، گفت: مسئولیت این تشنج با آمریکا و متحدان آن است. ایران پیام صریح، قاطع و روشن خود را داده است.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به مشکلات بازرگانی کشور، اظهار داشت: رئیس‌جمهور گفته است اگر وزارت بازرگانی تأسیس شود، مشکلات بازرگانی کشور یک هفته‌ای پایان می پذیرد. این از آن حرف هایی است که گفته شده مشکلات کشور صد روزه تمام می شود که اکنون ۵ سال است به وعده ها عمل نشده است.

بادامچیان افزود: رییس جمهور با سه کشور عراق، چین و روسیه پیمان بسته است که مبادلات تجاری را با پول ملی کشورها، مورد معامله انجام دهد اما تاکنون گامی برای این کار برنداشته است. اینها ربطی به اینکه وزارت بازرگانی داشته باشیم یا نداشته باشیم، ندارد.

وی از دستگیری مدیرمالی شرکت نفت در حین فرار از کشور، اظهار تأسف کرد و گفت: دستگاه قضایی اعلام کرده است یک مدیر مالی شرکت ملی نفت که ۲۵ میلیون دلار را به سرقت برده و در حال فرار دستگیر شده است. رئیس جمهور به فکر بیت المال باشد و از دستبرد دزدان دور نگه‌دارد. سطح مراقبت ها را باید افزایش داد و بیت المال را از دستبرد متجاوزین محفوظ داشت.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به سالروز ترور رهبر انقلاب در ششم تیرماه سال ۶۰ و فاجعه هفتم تیر، یادآورشد: هفتم تیر نقطه عطف در تاریخ ایران است که صف منافقان و لیبرال ها را از صف طرفداران انقلاب و مؤمنین جدا کرد و خون پاک شهید بهشتی و همراهانش، اصول سیاسی ایران را تضمین کرد.

بادامچیان گفت: رحمت خداوند متعال به این تعلق گرفت که مقام معظم رهبری از آن ترور ناجوانمردانه، جان سالم به در برد و انقلاب را بیش از ۳۰ سال از جمیع توطئه های منافقان و دشمنان اسلام محفوظ نگهدارد.

اخبار داغ زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده عباس عبدی: احتمال جنگ بین ایران و آمریکا وجود دارد/مخالف مذاکره‌ام چرا پیش‌بینی‌ها درباره انفجار قیمت طلا درست از آب در نیامد؟ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد!

منبع: فردا

کلیدواژه: بادامچیان روحانی بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت افزون‌بر ۲ هزار هکتار از اراضی ملی در اردبیل به بیت‌المال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی گفت: ارزش تقریبی اراضی که در سال ۱۴۰۲ به بیت المال بازگردانده شده است، به حدود چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.
وی افزود: یک هزار و ۷۳ فقره پرونده در این زمینه در سال گذشته تشکیل شده و یک هزار و ۱۴۱ متهم نیز به جرم تعرض به حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان اردبیل تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به انجام ۱۹ هزار و ۱۸۱ اقدام پیشگیرانه در سال گذشته بدون تشکیل پرونده، بر اقدام‌های به‌هنگام دستگاه‌های متولی بر اساس اختیار‌های قانونی در راستای جلوگیری از تخریب، تصرف و تجاوز به اراضی و منابع طبیعی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۹ همت از بیت‌المال با ورود سازمان بازرسی
  • معادله جدید ایران در منطقه؛ راه گریزی برای متجاوزان نیست
  • روحانی: صهیونیست‌ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • ایران در برابر تجاوز متجاوزان سکوت نخواهد کرد
  • اقدامات انجام شده برای ایمن‌سازی کریدورهای پروازی در آسمان کشور | آسمان تهران برای متجاوزان ناامن است |ببینید
  • رفع تصرف بیش از یکهزار متر مربع از اراضی ملی اهواز
  • بازگشت ۲ هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل به بیت المال
  • بازگشت افزون‌بر ۲ هزار هکتار از اراضی ملی در اردبیل به بیت‌المال
  • در واکنش به تنبیه موشکی و پهپادی متجاوزان؛ بایدن تا دقایقی دیگر سخنرانی می‌کند
  • در واکنش به تنبیه موشکی و پهپادی متجاوزان صورت می‌گیرد؛ بایدن تا دقایقی دیگر سخنرانی می‌کند