Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران و خزانه دار ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن،گفت: تأمین هزینه‌های برگزاری مراسم روز ملی صنعت و معدن بر عهده تشکل‌های بخش خصوصی است. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا فیاض در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه های مراسم روز ملی صنعت و معدن برگزار شده بود اظهارداشت:  امسال پنجمین سال همکاری دولت و بخش خصوصی در اجرای مراسم روز صنعت و معدن است که در آن 15 رشته صنعتی و معدنی و چهره های شاخص معرفی و تجلیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیاض با اشاره به اینکه حدود 50 تا 55 نفر در این 15 رشته به عنوان منتخب معرفی می شوند، افزود: 364 روز فعالان تولید و صنعت تلاش و کار کردند و در یک روز که به اسم صنعت و معدن است، ما باید از تلاش آن ها تجلیل کنیم.

وی با اعلام اینکه امسال یک هزار میلیارد تومان پروژه در بخش های صنعتی و معدنی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: خدمات حمایتی از تجلیل شدگان و برگزیدگان روز صنعت و معدن در بخش های مختلف از جمله اداری هدف گذاری شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: وزارت صمت امسال سه گام قطعی را به عنوان سیاست دارد، در گام اول تلاش مان این است که هیچ واحد صنعتی فعالی، تعطیل یا نیمه تعطیل نشود.

فیاض گام دوم را فعال کردن ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و رساندن آن ها به حداکثر تولید دانست و ادامه داد: گام سوم فعالسازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و رساندن آنها به ظرفیت تولید است.

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: 9 بخش تخصصی تولید شامل برق و الکترونیک، لوازم خانگی و فلزی، صنایع غذایی و دارویی و شیمیایی و سلولزی، خودرو و نیرومحرکه، ماشین سازی و تجهیزات، صنایع نساجی و پوشاک، صنایع معدنی، اکتشافات معدنی و خدمات فنی و مهندسی هستند.

همچنین علی صدری در این نشست خبری گفت: واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی تهران سه برابر شده است که نشانگر تمایل سرمایه گذاران برای ورود به بخش صنعت است.

وی افزود: وضعیت اقتصادی در بخش صنعت و معدن قابل دفاع است و باید از داشته هایمان حمایت کنیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بیان کرد: همه هزینه های روز ملی صنعت و معدن را 9 تشکل بخش خصوصی تقبل کردند و دولت هزینه ای نکرده است.

به گزارش تسنیم، امسال بیست و سومین سال بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن  در روز دهم تیرماه با حضور صنعتگران، معدنگاران و کارافرینان صنعت و معدن برگزار خواهد شد.

وزیر صنعت: اقدامات مثبت را رسانه‌ای کنیدوزیر صنعت: نظر ما درباره ارز 4200 تومانی همان نظر سخنگوی دولت استانتزاع وزارت بازرگانی از صنعت پاک کردن صورت مسئله استدست خالی صنعتگران از وعده های 97 تا 98نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در 5 محور تشریح شد


انتهای پیام/

 

R1012125/P/S7,78/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت صنعت و معدن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت صنعت و معدن وزارت صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.
وی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحدهای صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.
ایرانی با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!