Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌هاشمی پیش از این به مدت سه ماه هدایت تیم ملی تفنگ زنان ایران را پذیرفته بود و فدراسیون تیراندازی با پایان این مدت بار دیگر و تا پایان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو هدایت تیم ملی تفنگ زنان و مردان را به وی سپرد.

طی سه ماه گذشته ابراهیم اینانلو نیز هدایت تیم تفنگ مردان را به عهده داشت اما این مربی با پایان قرار داد سه ماهه اش، از ادامه همکاری با فدراسیون خودداری کرد و برای هدایت تیم ملی اندونزی راهی این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهام هاشمی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از جلسه ای چند ساعته و طرح همه شروط مورد نیاز برای آماده سازی تیم ملی و پذیرفتن این شروط از سوی فدراسیون، هدایت این تیم اعم از زنان و مردان را پذیرفتم و قرار شد تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو این همکاری ادامه یابد.

وی افزود: کار سختی برای کسب سهمیه المپیک در پیش داریم زیرا ما فقط یک سهمیه تفنگ بادی زنان را کسب کرده‌ایم و هنوز در بخش تفنگ سه وضعیت زنان و در تفنگ بادی و سه وضعیت مردان هیچ سهیمه ای بدست نیاورده ایم.

سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی سنگاپور با بیان اینکه برخلاف تصور برخی افراد که فکر می کنند کار تیم ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو آسان است، گفت: بسیاری از کشورها از جمله چین و کره جنوبی که همیشه عنوان قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارند تنها یک سهمیه در تفنگ سه وضعیت زنان و مردان کسب کرده یا کشورهایی همچون هند، سنگاپور و مغلوستان که جزو کشورهای قدر در رشته تفنگ آسیا هستند، در تفنگ سه وضعیت هیچ سهمیه ای بدست نیاورده اند و چنین شرایطی مانع از دستیابی ساده ما به سهمیه های مورد نیازمان در رقابت های قهرمانی آسیا است.

هاشمی در پاسخ به اینکه آیا برنامه هایش را به فدراسیون اعلام کرده است و آیا فشنگ کافی و اردوهای تدارکاتی هم در برنامه های آماده سازی وی وجود دارد یا خیر؟ گفت: برنامه هایم را آماده و تدوین کرده ام و در اولین جلسه کمیته فنی آن را ارایه می کنم و امیدوارم با تصویب آن برنامه آماده سازی تیم هرچه سریع تر آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسه کمیته فنی این فدراسیون امروز با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، بدر الملوک کهرنگی و رضا ملک محمدی نایب رئیس و دبیر فدراسیون و همچنین الهام هاشمی تشکیل و مقرر شد، الهام هاشمی به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی تفنگ زنان و مردان را به عهده گیرد و مریم طالبی و ممحد زائر رضایی نیز وی را به عنوان مربیان این تیم با وی همکاری کنند.

 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی

با اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، طبق اعلامر سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • قایقرانی به چهار سهمیه المپیک رسید/ آقامیرزایی کایاک را به پاریس برد
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • قایقرانی به چهار سهمیه المپیک رسید
  • قایقران مازندرانی المپیکی شد