Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - بازیکنان منچستریونایتد علیه هم‌تیمی فرانسوی خود دست به اقدام خاصی زدند. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا اخیراً در اظهارنظری تأیید کرد که به دنبال جدایی از منچستریونایتد و تجربه چالشی جدید است، این در حالی است که گفته می‌شود زین‌الدین زیدان علاقه زیادی به جذب این هافبک فرانسوی دارد و مدیران باشگاه یوونتوس هم خواهان بازگرداندن وی به تورین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «سان» انگلیس مدعی شد، ستاره‌های خشمگین منچستریونایتد می‌خواهند پل پوگبا که در بین هم‌تیمی‌هایش محبوبیت زیادی ندارد، در این تابستان در لیست فروش منچستریونایتد قرار بگیرد. هم‌تیمی‌های این هافبک فرانسوی بر این باورند که فروش پوگبا به سود منچستریونایتد است.

در سوی دیگر اما اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد تأکید بر حفظ پوگبای 26 ساله دارد و حتی گفته می‌شود مدیران این باشگاه انگلیسی پیشنهاد تمدید قرارداد به وی داده‌اند که بر این اساس دستمزد وی می‌تواند به 500 هزار پوند در هفته برسد.

یوونتوس از تلاش برای جذب پوگبا دست می‌کشد

هم‌تیمی‌های پوگبا بر این باورند که پوگبا بازیکن بسیار مستعدی است اما انضباط لازم در تیم را ندارد و بهتر است باشگاه منچستریونایتد در این تابستان این بازیکن را در لیست فروش بگذارد که تمرکز لازم برای بازی در جمع شیاطین سرخ را ندارد.

برخی گزارش‌ها هم حاکی از این است که پوگبا با مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس تماس گرفته و از او خواسته مقدمات بازگشتش به تورین را فراهم کند، این در حالی است که این هافبک فرانسوی هنوز دو سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد.

پل پوگبا فصل گذشته در 35 بازی لیگ برتری برای شیاطین سرخ به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 13 گل، 9 گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید یوونتوس منچستریونایتد پل پوگبا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید یوونتوس منچستریونایتد پل پوگبا رئال مادرید یوونتوس منچستریونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!