Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان ملل خواستار جلوگیری از هرگونه تشدید تنش در منطقه خلیج فارس شده است. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل امروز یکشنبه هشدار داده است که این مساله لازم و ضروری است که از هرگونه تشدید تنش در خلیج فارس جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات دبیرکل سازمان ملل در شرایطی است که پس از تجاوز یک فروند پهپاد جاسوسی ارتش آمریکا به حریم هوایی ایران و سرنگونی آن توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تنش ها در منطقه بالا گرفته است.

دیپلمات روس: آمریکا باعث وخامت اوضاع منطقه خلیج فارس شده استکرملین: روند اوضاع در خلیج فارس را با دقت زیر نظر داریم

 

گوترش در حاشیه یک کنفرانس بین‌المللی در شهر لیسبون تاکید کرد: جهان توانایی تحمل یک تقابل و درگیری بزرگ در خلیج فارس را ندارد. همه باید بر اعصاب خود مسلط باشند.

روز پنجشنبه پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی موسوم به گلوبال هاوک را سرنگون کرد. واشنگتن مدعی است که این پهپاد در حریم هوایی بین المللی در حال پرواز بوده است.

اظهارات گوترش یک روز پس از آن است که ترامپ تهدید کرده است تحریم‌های جدیدی را علیه تهران اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,90,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سازمان ملل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره‌ای با شن‌های نقره‌فام در خلیج فارس + فیلم

جزیره خان یکی از جزایر خلیج فارس است که در چهار کیلومتری بردخون از توابع شهرستان دیّر در استان بوشهر واقع شده است. در سراسر این جزیره نوعی شن یا خاک به رنگ تیره پخش شده که حاصل پودر شدن کانی آذرین و میکا است و به دلیل داشتن سیلیس همانند اکلیل دیده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود
  • اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت
  • افزایش تولید رادیو داروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • جزیره‌ای با شن‌های نقره‌فام در خلیج فارس + فیلم