Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج از تدوین برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی با رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی و رونق تولید داخل و برگزاری تورهای بازدید از کارخانجات تولید پوشاک خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اتاق اصناف البرز، میراسماعیل صدیق اظهار کرد: برگزاری همایش های آموزشی و تخصصی با حضور کارشناسان صنعت پوشاک و نساجی، همکاری با دانشگاهها با هدف شناسایی طراحان لباس و معرفی آنها به مجموعه های بزرگ و کوچک تولیدی  وهمکاری با انجمن  نساجی و صنایع همگن استان در این راستا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین برگزاری نشست های تخصصی با اساتید و کارشناسان فعال در این حوزه، انتشار مقالات و گزارش های خبری مرتبط با موضوع پوشاک داخلی و حمایت از تولیدات ایرانی از دیگر فعالیت هایی است که در طول سال و در مقاطع مختلف برگزار می شود .

صدیق به برگزاری تورهای تخصصی دیدار از کارخانجات تولید صنعتی پوشاک در استان البرز به عنوان یکی از برنامه های آموزشی این اتحادیه اشاره کرد و گفت:در این تورها فعالان حوزه تولید و فروش پوشاک در کرج، با توانمندی ها و ظرفیت های کارخانجات تولید پوشاک آشنا می شوند و زمینه همکاری های دو جانبه  میان آنها فراهم می شود .

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج تصریح کرد: در برنامه های پیش رو قصد داریم با همکاری اتاق اصناف مرکز استان البرز و انجمن نساجی و صنایع همگن و دیگر دست اندر کاران حوزه پوشاک، از دیگر مجموعه های تولید پوشاک در استان های همجوار دیدن کرده و از امکانات موجود در جهت شناساندن ظرفیت های ویژه تولید پوشاک در کشورمان به مردم عزیزمان استفاده کنیم .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز پوشاک تولید داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزین بهنامی فر با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نقطه ضعف اساسی کشور عبارت است از مساله اقتصاد و کلید اساسی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، تولید و تولید ملی است.

وی افزود: اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز در راستای تحقق شعار سال، اقدام به تهیه برنامه مدون در دو حوزه بهبود فضای کسب و کار و مولدسازی دارایی‌های دولت کرده که امید است بتوانیم با اجرای بهینه این برنامه، شاهد رشد تولید و حرکت رو به جلو در تولید ملی و در نهایت رفع مشکلات مهم اقتصادی از جمله تورم، اشتغال و ارزش پول ملی باشیم.

کد خبر 6079762

دیگر خبرها

  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی البرز روز ۳۰ فروردین رایگان است
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود