Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو هواداران پرسپولیس را بهترین در جهان خواند.

طرفداری- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد خود با این تیم ابراز رضایت دارد و هواداران پرسپولیس را بهترین هواداران جهان دانست.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از سه فصل موفق در تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم جدا شد و راهی الاهلی عربستان شده است تا از فصل جدید در این تیم فعالیت خودش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ ۶۵ ساله با افتخار از این دستاوردهای خود در تیم سابقش می‌گوید. پرسپولیس هنوز به او مقداری پول بدهکار است ولی او ترسی ندارد که به پولش خواهد رسید.

امسال چه شرایطی با تیم پرسپولیس داشتید؟

ما امسال موفق‌ ترین باشگاه جهان بودیم. توانستیم قهرمان لیگ، جام حذفی و سوپرجام شویم و در فینال لیگ قهرمانان نیز بازی کردیم. ما توانستیم بهترین نتیجه را در تاریخ پرسپولیس کسب کنیم.

از عملکرد خودتان در تیم پرسپولیس بگویید؟

کسب قهرمانی و بردن جام آسان است ولی اینکه مداوم یک تیم را قهرمان کرد و در صدر جدول نگه داشت سخت‌ترین کار ممکن است. هر بازی تیم رقیب تمام توان خودش را به خرج می‌دهد که برای شما مشکل ایجاد کند و انتظارات هواداران نیز بسیار بالا می‌رود.

شما در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار هستید. می‌توان این محبوبیت را با تیتو (رئیس‌جمهور یوگسلاوی و رهبر اتحادیه کمونیست‌های یوگسلاوی) مقایسه کرد؟

من خودم را با سیاست مداران مقایسه نمی‌کنم ولی بله ما در ایران بسیار محبوب هستیم. وقتی ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه یک صدا می‌گویند "برانکو" احساس فوق‌العاده‌ای است. هواداران پرسپولیس در جهان بهترین هستند. هر بازی خانگی آنها یار دوازدهم ما بودند. من یازده جام قهرمانی در دوران مربیگری خودم به دست آوردم که خیلی باعث افتخار است.

چرا شما در هر بازی با یک کت و شلوار متفاوت در زمین حاضر می‌شدید؟

این نشانه من شده است. هر بازی مثل یک مهمانی می‌ماند و شما انگار دارید به کلیسا می‌روید. اینکه چطور برای یک بازی آماده شوید مهم است. من کت و شلوارهای زیادی دارم و این شاید برای همسرم ناراحت کننده بود که وقتی در تلویزیون من را می‌دید عصبانی می‌شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالکریم حسن که تا قبل از پرسپولیس در تیم های السد و تیم کویتی‌اش هیچ گاه با هواداران متعددی در ورزشگاه ها روبرو نبوده است.از این جهت او در بازی های پرسپولیس چه در تهران و شهرستان وقتی این تعداد هوادار را در ورزشگاه می بیند بشدت ذوق می کند و البته نمی تواند این مساله را پنهان کند.

به نقل از ورزش سه عبدالکریم که اخیرا ویدئویی از تشویق یک نفره و همراهش اش با هواداران بعد از بازی با ملوان را در صفحه خود منتشر کرده و مشخصا از این همراهی لذت می برد در ورزشگاه آزادی و ورزشگاه های دیگری که پرسپولیس در شهرستان ها به میدان رفته با تشویق خاص هواداران این تیم مواجه شده اما احتمالا آبادان جایی است که خبری از تشویق او و تیمش نخواهد بود.

پرسپولیس در برخی شهرستان ها مثل انزلی، تبریز و آبادان هوادار چندانی ندارد یا اگر هم باشند تعدادشان آنقدر نیست که در ورزشگاه صدایشان به جایی برسد .از این جهت با اینکه هواداران عرب زبان خوزستانی پرسپولیس می توانستند در ورزشگاه تختی آبادان با عبدالکریم ارتباط جذابی برقرار کنند اما بعید است خبری از تشویق او در بازی پنجشنبه باشد .

عبدالکریم در بازی با ملوان روز خوبی نداشت و در فاز دفاع ضعیف عمل کرد .گفته می شود روزه داری در ماه رمضان باعث تضعیف قوای جسانی او شده اما انتظار می رود کم کم شرایط او در بازی های آینده بهتر شود و اوسمار مدافع چپ سرحال تری در زمین در اختیار داشته باشد وگرنه علی نعمتی می تواند جای او را در ترکیب بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895644

دیگر خبرها

  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو