Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام روز یکشنبه جامعه مدرسین حوز علمیه قم، در متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک نظام سیاسی مقتدر، شناخت دقیقی از سیاست‌های آمریکا و جریان استکبار دارد و اقدامات نمایشی و سخنان مزّورانه مقامات آمریکایی را لفاظی‌هایی رسانه‌ای و سیاسی می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا عمیقاً اعتقاد دارد تنها راهبرد کارآمد و منطقی در مواجهه با آمریکا مقاومت فعال و دیپلماسی انقلابی است.

در بخشی دیگر آمده است: نمونه حقیقی و ناب دیپلماسی انقلابی بیانات صریح، روشن و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن بود که نقشه‌های شیطانی ترامپ را که در پوشش دیپلماسی تزویر ارائه‌شده بود نقش بر آب کرد و بار دیگر شمّه‌ای از برکات رهبری و ولایت مطلقه فقیه را در صیانت از انقلاب و اسلام نشان داد. این رویکرد انقلابی در کنار قدرت نظامی و دفاعی، ایران را به یک‌قطب تأثیرگذار در تحولات منطقه و جهان تبدیل کرده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: در این راستا ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته و مدرن و پرهزینه جاسوسی آمریکا که تنها گوشه‌ای از توان و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، نشان داد که موشک‌های دقیق، نقطه‌زن و کاملاً ایرانی، هرگونه تجاوز و تهدیدی را خنثی و دشمنان را به عقب‌نشینی وادار خواهند کرد. اکنون امریکا به این حقیقت پی برده است گزینه جنگ و تهدید، اثری در مقاومت و ایستادگی ملت ایران نخواهد داشت و ایران هرگونه تهدیدی را در هر سطحی، بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. با سقوط پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی بار دیگر پیام قدرت موشکی ایران به تمام دنیا مخابره و خواب آشفته اسرائیل و اذناب منطقه‌ای استکبار آشفته‌تر شد.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از اقدام قاطع و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخصوص نیروهای مقتدر هوافضای سپاه اعلام می‌دارد: رژیم مستکبر آمریکا و هم‌پیمانانش بدانند مرزهای زمینی، دریایی و آسمان ایران در دستان قدرتمند نیروهای مسلح ایران است که امن‌ترین و باثبات‌ترین موقعیت را برای دوستان و مردمان این سرزمین و میدان آتش سهمگین و جهنمی برای متجاوزان و بدخواهان فراهم نموده است.

یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا در نخستین ساعات بامداد پنج شنبه (۳۰ خرداد ۹۸) با نقض حریم سرزمینی و بدون توجه به هشدارهای قرارگاه پدافندهوایی و زیر پا گذاشتن قوانین هوانوردی وارد آسمان ایران شد که توسط هوافضای سپاه پاسداران رهگیری، اعلام اخطار و پس از بی توجهی منهدم و سرنگون شد.

پهپاد جاسوسی آمریکا با خاموش کردن سامانه‌های راداری و معرف با پنهان کاری از تنگه هرمز عبور کرد و به سمت چابهار ادامه مسیر داد و سپس دوباره به سمت آب‌های سرزمینی ایران حرکت کرد.

در این بین قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) در ساعت‌های ۲ و پنج دقیقه بامداد و ۳ و ۵۵ دقیقه به آن اخطار داد و این اخطارها به پایگاه زمینی منتقل شد اما آنها به این اخطارها پاسخ ندادند که در نهایت در ساعت ۴ و پنج دقیقه بامداد، توسط سپاه پاسداران منهدم شد.

این هواپیمای پیشرفته جاسوسی، بدون سرنشین و از نوع ام کیو ۴ سی (MQ۴C) بوده که از پایگاه آمریکا از امارات و نزدیکی ابوظبی به پرواز در آمده و به سمت آب‌های سرزمینی ایران پرواز کرده بود.

این هواپیمای جاسوسی در ارتفاع ۵۰ هزار پایی و مسیر هواپیماهای عادی و مسافربری را زیر پا گذاشته بود و به راحتی برای خود گشت زنی می‌کرده که پس از چندین بار اخطار مورد هدف قرار داده شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جامعه مدرسین درباره حمله ایران علیه اسرائیل


به گزارش تابناک، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وعده‌ی صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ی ظالمین وارد ساخت «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی.»

این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.

مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیروهای مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی – رحمت الله علیه – که عزت امروز ایران مدیون آنان است. و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای – مدظله العالی-.

خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – محقق گرداند. إن‌شاءالله

«اللهُمَّ وَ أَقِمْ بِهِ الْحَقَّ، وَ أَدْحِضْ بِهِ الْباطِلَ، وَ أَدِلْ بِهِ أَوْلِیاءَکَ، وَ أَذْلِلْ بِهِ أَعْداءَکَ»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم»

دیگر خبرها

  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از اقدام نیرو‌های مسلح
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • بیانیه جامعه مدرسین درباره حمله ایران علیه اسرائیل
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • تقدیر جامعه مدرسین از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی
  • اجتماع طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه حمله موشکی به سرزمین های اشغالی
  • حمایت حوزه‌های علمیه و روحانیت از اقدام علیه رژیم صهیونیستی
  • خانواده‌های ایرانی با رواج ولنگاری مخالف هستند