Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی: به دنبال تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت معیشتی مردم با بهره گیری از ظرفیت معین های توسعه گرا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد ،علی‌رضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در شهرستان خلیل آباد برگزار شد، اظهار کرد: توسعه متوازن از طریق ایجاد اشتغال، مسئولیت مهمی است که در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برعهده معین های توسعه گرا گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خراسان رضوی با وجود بارگاه منور امام رضا(ع) در همه زمینه ها باید الگو باشد، افزود: امیدواریم با همکاری اقشار مختلف مردم و همدلی ارکان مختلف حاکمیت، بیش از پیش زمینه توسعه و آبادانی مناطق مختلف استان و توانمندسازی اقتصادی مردم فراهم شود. 

استاندار خراسان رضوی با توصیه به مدیران برای پیشبرد برنامه‌ها از طریق اعمال مدیریت جهادی واقعی خاطرنشان کرد: با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، به دنبال تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت معیشتی مردم با بهره گیری از ظرفیت معین های توسعه گرا هستیم. 

وی با اشاره به ظرفیت ها و امکانات شهرستان خلیل آباد برای انجام فعالیت های اقتصادی گفت: این شهرستان از نرخ بیکاری پایین برخوردار است اما برای کاهش بیش از پیش آن، معین های اقتصاد مقاومتی تلاش خواهند کرد. 

فرماندار خلیل آباد نیز در این جلسه بیان داشت: شهرستان خلیل آباد با داشتن 52 هزار نفر جمعیت و 285 شهید انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرده است. 

وی با بیان اینکه اقتصاد شهرستان خلیل آباد  بر محور کشاورزی می باشد افزود: در شهرستان 16 هزار سطح زیر کشت انواع محصولات باغی و زارعی داریم و  6 هزار هکتار از این مقدار باغات انگور است که سالانه 180 هزار تن تولید انگور و 30 هزارتن کشمش تولید داریم.  

ابراهیم قاسم پور به تعهد اشتغال شهرستان 945 نفری در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در همین راستا 1138 نفر در سامانه اشتغال استان ثبت شده است و از افزایش چشمگیری برخوردار می باشد. 

وی موقعیت خلیل آباد را برای سرمایه مطلوب ذکر کرد و اظهار داشت: با امضای 6 تفاهم نامه روزهای شکوفایی اقتصادی خوبی را در شهرستان شاهد خواهیم بود. 

حجت الاسلام علی ناهیدی امام جمعه خلیل ابادنیز اظهار کرد: به رغم گذشت مدت طولانی از شهرستان شدن خلیل آباد، هنوز نارسایی هایی در حوزه زیرساخت ها وجود دارد.

وی افزود: انسجام مطلوب و قابل قبولی بین مسئولان شهرستانی وجود دارد و همه مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی برای انجام وظیفه خود در تلاش هستند.

 نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در ادامه این جلسه گفت: خلیل آباد در حوزه زیرساخت ها با مشکلات عدیده‌ای رو به روست اما بر اساس ارزیابی سازمان برنامه و بودجه، این شهرستان جزو مناطق برخوردار محسوب شده و مردم از این بابت گلایه مند هستند.

بهروز بنیادی افزود: سال گذشته در نتیجه خاموش های مکرر، خسارت های سنگینی به بخش تولید و کشاورزی در شهرستان خلیل آباد وارد شد اما هنوز اقدامی برای جبران خسارت مردم انجام نگرفته است.

رئیس دادگستری شهرستان خلیل آباد نیز در سخنانی کوتاه، اظهار امیدواری کرد حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان باعث خیر و برکت برای مردم باشد. 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال انقلاب اسلامی توسعه و پیشرفت دستگاه های اجرایی سازمان برنامه و بودجه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، وزیر کشور روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان در خرم‌آباد افزود: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.
وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.
وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، گفت: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.
وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.
 وحیدی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در زمانی به مسئولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند افزود: برخی کم‌کاری داخلی مزید بر علت شد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه اتکا به توانمندی‌های داخلی از شعار‌های دولت سیزدهم بود بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف در کشور این مهم شدنی است و در حال تقویت است.
وحیدی با اشاره به اینکه تلاش بدون وقفه از جمله دستاورد‌هایی است که می‌تواند ما را پیروز کند افزود: انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق‌مداری از صفات افرادی که در رأس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیاری باید در لرستان صورت بگیرد افزود: دولت پیگیر تکمیل سد‌های نیمه تمام و مطالبات مردمی در این استان است.
وزیر کشور با اشاره به پیشرفت ۵۱ درصدی پیشرفت پروژه راه‌اهن خرم‌آباد اندیمشک گفت: تکمیل این پروژه از دغدغه و مطالبات مردم بوده در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.
وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه برای مشارکت هرچه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: بابد امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم و تلاش کنیم که پروژه‌های عمرانی هرچه سریعتر به سرانجام برسند. 
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندارسابق لرستان گفت: زیویار فردی پیگیر، مسلط به پروژه‌ها، پرکار، است که از ظرفیت ایشان در محل دیگری استفاده خواهیم کرد.
وحیدی افزود: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند مدیران را زیر سوال ببرند، چون نمی‌توانند رشد کشور را ببینند؛ اما مردم بر خلاف این فعالیت‌ها می‌دانند مدیران، پاکدست و ایثارگرانه کار‌ها را دنبال می‌کنند.
وزیر کشور با اشاره به ویژگی‌های شفقت استاندار جدید لرستان، وی را فردی برجسته، توانمند و با تجربه دانست و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مشکلات این استان کاهش یابد و شاهد برطرف کردن کمبود‌ها باشیم.

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران