Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس امروز صبح میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما بود و درباره اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس توضیحاتی داد.


طاهری در این برنامه تلویزیونی اعلام کرد یکی از مشکلاتی که باعث جدایی برانکو شد، تبدیل قرارداد دلاری این مربی به یورو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در این باره گفت: من برای دو فصل 730 هزار دلار بدون افزایش قیمت با برانکو بستم. البته آپشن هم در قراردادش بود؛ مثلا اینکه قهرمان شویم یا از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالا برویم. منتهی باشگاه قراردادی بعدی را با او به یورو بست. بر اساس اعلام پرسپولیس بدهی این باشگاه به برانکو 750 هزار یورو بوده است. جالب است که می گویند این مربی 10 ماه حقوق نگرفته بود. خب معلوم است ناراضی می شود. وقتی مربی خوبی مثل برانکو می آید و زحمت می کشد توقع دارد پولش را بگیرد.


طاهری در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره برانکو و دورانی که با او همکاری می‌کرد به تعریف و تمجید از شخصیت برانکو پرداخت و گفت: در دوران مدیریت من هیچگاه این مربی تهدید به جدایی نکرد. در آن دوره همواره احترام و اعتماد خوبی بین ما برقرار بود و او هیچ‌گاه از شرایط کاری ناراحت نبود.


وی در باره اینکه آیا برانکو بندی را برای فسخ قرارداد با پرسپولیس در نظر گرفته بود یا نه گفت: نه او بندی برای فسخ قرارداد در آن قرارداد اولیه‌ای که با ما بسته بود نداشت. قبل از ملحق شدن ما به کادر مدیریتی پرسپولیس او قرارداد بسته بود. البته او از شرایط ناراضی بود و به کرواسی برگشت اما وقتی آمدیم با رضا چلنگر در این خصوص صحبت کردم و از او خواستم تا برانکو را مجاب به ادامه همکاری کند. به مرور اعتمادی به وجود آمد. بعد از آن ما با او ۲ ساله تمدید کردیم. ضمن اینکه توالی پرداخت به گونه‌ای بود که او ناراضی نبود. گاهی پرداخت‌های ما ۲ ماهه بود اما این طور نبود که او ناراحت باشد.


طاهری درباره ۳ نامه‌ای که برانکو برای فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس فرستاده بود افزود: من اخیرا فیلمی از رضا چلنگر در شبکه‌های اجتماعی دیدم که آنجا گفت برانکو فقط از الان ناراحت نیست بلکه از مدیر گذشته پرسپولیس ناراحت است. او به صراحت گفت که قرارداد برانکو زمان مدیر بعدی من تمدید نشد بلکه در روز بازی با الجزیره این قرارداد امضا شد. البته بندهایی از قرارداد برانکو کم شده بود و این موضوع او را ناراحت کرده بود.


وی در پاسخ به این سوال که پس رفتن برانکو از زمان آقای گرشاسبی استارت خورده بود ادامه داد: آقای چلنگر که به من این طور گفت! قول‌هایی به او داده شده بود اما اجرا نشد و این موضوع بی اعتمادی را به وجود آورد. این مسائل نشان می‌دهد که او از زمان مدیریت قبلی ناراحت بود.


مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره آینده نیمکت این باشگاه هم گفت: به نظر من همین حالا برای انتخاب مربی دیر است. من فکر نمی‌کنم با قطبی و دایی صحبت کرده باشند. یحیی هم گفته نمی آید. حالا خبرهایی هست که با مربی برزیلی در حال مذاکره هستند. (در این لحظه مجری اشاره کرد ظاهرا مربی مورد نظر روجریو میکیل سرمربی سابق تیم زیر 23 سال برزیل است که این تیم را قهرمان المپیک ریو کرد)


طاهری حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس یا استقلال را رد کرد و گفت: «من این مسئله را به شدت رد می‌کنم. با صراحت می‌گویم نه گودرزی و نه سلطانی فر در دوره ای که من بودم حمایت خاصی از باشگاهی نمی‌کردند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس رضا چلنگر وزیر ورزش برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!

به گزارش "ورزش سه"، تحولات در تیم ملی یونان در حال انجام است و با توجه به اینکه روز یکشنبه 26 مارس قرارداد گاس پویت نیز رسما به پایان رسید، موضوع شماره یک تیم ملی یونان اکنون انتخاب سرمربی است.

این سرمربی اروگوئه‌ای از ناکامی یونان برای صعود به یورو بسیار ناراحت بود و با توجه به اینکه اکنون قراردادی ندارد، باید به آینده خود و پیشنهاداتی که در دست دارد فکر کند.

پویت تصمیم گرفت بلافاصله و حتی بدون بابت برگشت به یونان این کشور را ترک کند. این اقدام مربی یونان نشان می‌دهد که برای حرکت بعدی خود آماده می‌شود و در عین حال هنوز آینده‌اش نامعلوم است.

او بارها اعلام کرده که تمایل دارد تا روی نیمکت یونان باقی بماند و همچنین رسانه‌ها تایید کرده‌اند که بازیکنان نیز می‌خواهند با او ادامه دهند و این را به رئیس فدراسیون نیز گفته‌اند.

البته او اکنون می‌تواند هر پیشنهادی که به دستش می‌رسد را بررسی کند، چه از ایرلند باشد و چه از هر تیم دیگری که در دو سال اخیر مسیر او در یونان را مثبت ارزیابی کرده است.

در حال دو پیش‌بینی درمورد آینده این مربی وجود دارد. اولین مورد این است که فدراسیون فوتبال یونان به او یک قرارداد جدید پیشنهاد دهد، که او در حال حاضر مایل است درباره آن بحث و بررسی کند. دوم این است که برای تخلیه آپارتمانش به یونان برگردد و وسلیه‌هایش را جمع کند.

دیگر خبرها

  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند