Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:49:38 GMT

تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان خرمدل

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۳۶۶۳

تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان خرمدل

روحانی در پیامی درگذشت مادر شهیدان خرمدل را تسلیت گفت. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه خورشید جمشیدی مادر بزرگوار شهیدان والامقام سعید، علی و ایرج خرمدل، از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش را مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: نهادهای بین‌المللی عکس‌العمل مناسبی نسبت به تجاوز اخیر آمریکا به حریم هوایی ایران نشان دهنددستور روحانی به وزیر کشور برای حذف مهر از گذرنامه اتباع خارجی

متن پیام روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم خورشید جمشیدی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام سعید، علی و ایرج خرمدل از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم شد.

این بانوی مؤمنه که با پیروی خالصانه از اهل بیت علیهم‌السلام سه جوان سرافراز خود را در راه رضای الهی و عزت و سربلندی انقلاب و ایران اسلامی نثار کرد، همواره الگوی درخشانی برای جامعه، به ویژه زنان این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب فقدان این مادر صبور و فداکار را به مردم مقاوم و شهید پرور خوزستان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم شهدای دفاع مقدس حسن روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم شهدای دفاع مقدس حسن روحانی دولت دوازدهم شهدای دفاع مقدس حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر دولت مردمی به استان سمنان، در دومین روز سفر و در شهرستان دامغان، در منزل خانواده شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی از شهدای دوران دفاع مقدس که مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری نیز هست، دیدار و گفتگو کرد.   رئیس جمهور در این دیدار تربیت فرزندانی که نسل اندر نسل برای اعتلای نظام اسلامی آماده فداکاری و ایثار هستند را برای این خانواده مایه افتخار در دنیا و سعادت در آخرت دانست و از خانم طیبه شاکری مادر این شهیدان خواست که برای موفقیت دولت دعا کند.   خانم طیبه شاکری نیز در این دیدار با تشکر از حضور دکتر رئیسی ضمن بیان خاطراتی از فرزندان و نوه شهیدش، گفت که همچنان آماده فداکاری در راه دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است و تاکید کرد که حتی حاضر است تمام اموال و دارایی‌های مادی خود را نیز در این راه اهدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی در دامغان دیدار کرد
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده