Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، دو سایت اینترنتی جعلی با عنوان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، دو سایت اینترنتی جعلی که با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی پاوه و واحد بین‌المللی اروند فعالیت غیرقانونی دارند، توسط روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع دانشجویان و داوطلبان گرامی می‌رساند، سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد پاوه به آدرس اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

paveh-iau.com و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی اروند به آدرس اینترنتی www.iauarvand.onp.ac.ir جعلی بوده و جزو سایت‌های رسمی این دانشگاه نیست.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی در شهر پاوه و منطقه آزاد اروند هیچ واحد یا مرکز دانشگاهی ندارد و هرگونه فعالیت این دو سایت اینترنتی غیرقانونی است.

دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مراجع ذیصلاح و پلیس فتا پیگیر موضوع است و با خاطیان برخورد خواهد شد.

از دانشجویان و داوطلبان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می‌شود ضمن رعایت دقت و هوشیاری لازم، در مقابل فعالیت‌های سودجویانه این سایت‌ها هوشیارانه عمل کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد سایت جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد