Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@01:43:55 GMT

(عکس) کفش عجیبی که پاها را خنک نگه می‌دارد!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۳۹۰۴

(عکس) کفش عجیبی که پاها را خنک نگه می‌دارد!


به تازگی کفش‌هایی ابداع شده که فقط شامل یک کفی است و در حقیقت با ترکیب ویژگی‌های دمپایی و کتانی از پای کاربر محافظت می‌کند و آن را خنک نگه می‌دارد.
نیواطلس گزارش داد، به تازگی کفش‌های عجیبی ابداع شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این کفش بسیار سبک است و طوری طراحی شده تا مزایای دمپایی و کتانی را با هم ترکیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




شرکت Link این کفش عجیب را ابداع کرده که فقط شامل یک کفی است علاوه بر خنک نگه داشتن پا از آن محافظت می‌کند. اما بخش‌هایی برای محافظت از پاشنه و کنار پا در نظر گرفته شده که کفش را بدون رویی در پا حفظ می‌کند؛ بنابراین در کفش از هیچ نوع بند یا چسبی استفاده نشده است.

«لینک» ادعا می‌کند این طرح در تابستان‌ها راحتی دمپایی را برای کاربر فراهم می‌کند و همزمان از پای او مراقبت می‌کند. جالب آنکه می‌توان با این کفش‌ها دوید، اسکیت سواری و دوچرخه سواری کرد.  
این کفش‌ها که کفی کفش ضد بو و آنتی باکتریال است برای جمع آوری سرمایه اولیه در وب سایت Indigogo عرضه شدند و طی یک روز مبلغ مورد نظر برای تجاری سازی آن فراهم شد. قیمت سفارش این کفش‌ها ۶۹ دلار اعلام شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تابستان کفش سلامت پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین، برای اولین بار طرح تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی در دستورکار وزارت امنیت تحت رهبری «ایتامار بن گویر» قرار گرفت.

طرح بن گویر شامل ادعای «برابری» بین مسلمانان و شهرک نشینان در اقامه نماز در داخل مسجد به صورت رسمی و قانونی است و هدف از آن تحمیل یک عمل جدید بر مسجدی است که متعلق به مسلمانان است.

همچنین این طرح شامل تشدید کنترل نظارت بر نمازگزاران و زوار مسجد الاقصی با نصب دوربین‌ها و دستگاه‌های دیجیتال و نیز تشدید حضور نیروهای اشغالگر در داخل مسجد است.

کارشناسان هشدار دادند این اقدامات واقعیت مسجد الاقصی را تغییر می‌دهد زیرا از سوی یک نهاد رسمی و با پوشش قانونی قرار است انجام شود.

از سوی دیگر، ناظران از یک حادثه‌ جدی دیگر پرده برداشتند و اعلام کردند روز دوشنبه «دوو لیور» بزرگترین خاخام حزب «صهیونیسم مذهبی» به صحن مسجد الاقصی یورش برد و تحت محافظت شدید نیروهای اشغالگر، جشن عروسی نوه خود و نیز آیین یهودی مربوطه را داخل مسجدالاقصی برگزار کرد.

خاخام لیور با بیان اینکه انجام چنین کاری بیش از پنجاه سال است که امکان‌پذیر نبوده است، با اشاره به مسجدالاقصی مدعی شد «این مکانی است که برای یهودیان سراسر جهان برای دعا تعیین شده است».

تجاوزات اشغالگران و تهاجم شهرک نشینان به الاقصی در بحبوحه درخواست‌های فلسطینی‌ها برای حفظ تداوم تحصن پس از پایان ماه مبارک رمضان جهت محافظت از آن در برابر نقشه‌های شهرک نشینان و پروژه‌های یهودی سازی آنها در حال افزایش است.

دیگر خبرها

  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • هرست: ایران ثابت کرد اسرائیل قدرت محافظت از خودش را ندارد
  • علل ورم و پف کردن نقاط مختلف بدن
  • رژیم فستینگ می تواند از سلامت روده با افزایش سن محافظت کند
  • محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر (فیلم)
  • کتانی قرمز ژیلا صادقی صداوسیما را به هم ریخت
  • محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر + فیلم
  • محافظت از شهرها در برابر تغییرات آب‌وهوا با معماری اقلیمی
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • ورم و پف در نقاط مختلف بدن چه دلایلی دارد؟ از ورم دست و پا تا پف چشم و صورت