Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید کمال‌الدین میرجعفریان ضمن گلایه از برخی بانک‌ها در شهرستان‌ها که مردم را منتظر می‌گذرانند و سنگ اندازی می‌کنند اظهار داشت: بانک‌های ملی، سپه، صادرات و مسکن همراهی خوبی داشتند اما دو بانک تجارت و ملت بنا به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب در استان به خوبی همراهی نداشته و مردم منتظر می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر قانون در جایی بیان شده تضمین گرفته شود ما اصرار به خلاف قانون نمی‌کنیم اما درآنجا هم باید رعایت حال محرومان شود و باید کمک شود ولی زمانی که دولت تضمین بازپرداخت وام را نموده نباید با برخوردهای سلیقه ای مدیر یک شعبه در شهرستان متقاضیان را درگیر ضامن کنیم .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تنها با گفتن مشکلات دردی دوا نمی‌شود باید ساخت بناها را در دستور کار قرار دهیم و عملیاتی وارد شویم.

میرجعفریان افزود: اجازه نمی‌دهیم دستگاهی سلیقه‌ای و بر حسب تصمیمات شخصی برخورد کند و این آخرین تذکر ما به بانک ها است و باید شفاف صحبت کنند و تکلیف مشخص شود.

وی گفت: در جلسه بعدی گزارش بانکها باید حاکی از راه افتادن روال کار مردم باشد و آخرین باری است که بانکها ایراداتی دارند در غیر این صورت به استاندار گزارش می‌دهیم و اگر به جایی رسیدیم که حقوق مردم تضییع شود شوخی نداریم و به صورت جدی برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم هم باید پای کار بیایند و این بهترین زمان است که منزلی مستحکم برای خود احداث کنند و باید شرایط استفاده از این ظرفیت به مردم اطلاع رسانی شود و همه برای داشتن خانه ای ایمن باید از این فرصت استفاده کنند و به بنیاد مسکن و کمیته امداد مراجعه نمایند.

مدیرکل بنیاد خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: قرار است ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومان در ۴۲۱ روستا و۱۴ شهر زیر ۲۵ هزار جمعیت استان احداث شود.

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از مهم‌ترین پروژه‌های حال حاضر استان طرح احداث 10 هزار واحد محرومان است که اگر این طرح در استان اجرا شود حداقل بالغ بر 600 میلیارد پول نقد نیاز دارد و در بحث اشتغالزایی و تولید مسکن تحول بزرگی برای استان خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: تعداد شهرها و روستاهایی که برای این طرح شناسایی  بررسی و ارزیابی شده 421 روستا و 14 شهر زیر 25 هزار جمعیت است که 4 هزار و 960 خانوار نیازمند مسکن شناسایی شده،  3 هزار و 914  خانوار فرم تکمیل کرده و 2 هزار و 683 خانوار در شعب مسکن تشکیل پرونده داده و 911 متقاضی به بانکها معرفی شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی مسکن مهر مسکن محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان

استاندار سمنان از افتتاح بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی دقایقی پیش در جمع مردم شاهرود اظهار داشت: جشن افتتاح و واگذاری 2 هزار و 58 واحد مسکونی و یک‌هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم شاهرود از رئیس جمهور افزود: قدردان مردم شاهرود هستم که استقبال شایسته‌ای از رئیس‌جمهور انجام دادند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های سفر، برپایی جشن واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت است و بیش از 60 هزار واحد مسکونی ان‌شاالله واگذار می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه 30 هزار واحد در ایوانکی و 30 هزار واحد در سمنان و شهرستان‌های تابعه واگذار می‌شود؛ گفت: نزدیک 3 هزار و 766 واحد در سطح شهرهای استان در حال ساخت است.

هاشمی گفت: 5 هزار و 370 نفر واجد شرایط تحویل زمین رایگان بودند که از این تعداد یکهزار و 732 قطعه تحویل‌شده و امشب هم با حضور رئیس‌جمهور یک هزار و 158 قطعه تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 890 قطعه در سطح استان از قبل و امشب واگذار می‌شود.

استاندار سمنان افزود: با حمایت‌های خوب وزیر مسکن صد درصد منازل احداثی در دامغان ویلایی هست و اهتمام داریم زمین‌های واگذاری باقی‌مانده نیز در سطح استان ویلا سازی شود.

هاشمی گفت: در هشت نقطه از استان طرح واگذاری به‌صورت هم‌زمان و وبیناری انجام و تحویل خواهد شد و در شورای عالی مسکن در بحث نهضت ملی مسکن نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

وی افزود: مقرر شد تا انبوه‌سازان نیز از مصالح ساختمانی برخوردار شوند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام