Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس دانایی روز یکشنبه در نشست کمیته پسماند شهرستان سمنان در سالن جلسات فرمانداری افزود: ساماندهی انبارهای ضایعاتی از سال های گذشته در دستور کار قرار داشته و سازمان مدیریت پسماند شهرداری بعضی از این واحدها را شناسایی و پرونده تخلف های آنها را به مراجع ذیصلاح ارجاع داده است.

وی با بیان اینکه اقدام های زیر بنایی شهرک بازیافت مانند جدول‌کشی، زیرسازی، تیرگذاری برق، انشعاب آب و برق و دیوارکشی انجام‌شده است، ابراز داشت: اکنون ۲۹ قطعه زمین برای احداث انبار بازیافت واگذار شده که از این تعداد ۱۱ قطعه زمین در ساخت انبار بازیافت پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون درشهرستان سمنان حدود ۵۰ واحد انبار ضایعاتی وجود دارد.

دانایی با اشاره به فاقد پروانه کسب بودن اغلب واحدهای معاملاتی ضایعات آهن‌آلات در سمنان، افزود: شهرک بازیافت موجب ساماندهی انبارهای ضایعات و رفع بسیاری از مشکلات می شود.

فرماندار سمنان با بیان اینکه شهرک بازیافت در زمین ۲۰ هکتاری در جنوب شهر در مسیر جاده نظامی قرار دارد، تصریح کرد: در شهرک بازیافت ضوابط خاص فیزیکی مانند نصب دوربین کنترل، ثبت اطلاعات ورودی و خروجی پلاک خودرو حامل و ثبت مشخصات خریدار و فروشنده به منظور تامین امنیت در نظر گرفته شده است.

در نشست کمیته پسماند شهرستان سمنان مقرر شد، بازدید میدانی برای شناسایی زیر ساخت های موردنیاز شهرک در بخش های مختلف با مشارکت دستگاه های متولی انجام شود.

۷۴۰۸/۷۳۴۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ بازیافت زباله‌های پلاستیکی با سلولزهای گیاهی

دانشمندان ژاپنی شیوه نوآورانه‌ای ابداع کرده‌اند که در آن زباله‌های پلاستیکی روزمره، مواد شیمیایی خطرناک را سم‌زدایی می‌کنند.

دریافت 20 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: نصراللهی

دیگر خبرها

  • توضیحات فرماندار کاشان ویژه قانون جوانی جمعیت+فیلم
  • خلق آثار هنری با ضایعات غیرقابل استفاده
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ویدیو/ بازیافت زباله‌های پلاستیکی با سلولزهای گیاهی
  • ساماندهی ۴۱۱ پروژه بر زمین مانده دستاورد سال گذشته سازمان محیط زیست
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • «جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست