Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد معدن دار ظهر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل ۱۲ آموزشگاه در مناطق مختلف شهرستان و هشت سالن ورزشی و زمین مصنوعی است.

وی افزود: برای بهره برداری از این طرح‌های بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال توسط خیران و با سهم مشارکتی دولت در برخی از پروژه‌های اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به اینکه عملیات اجرایی برخی از این طرح‌ها تا بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بیان داشت: عملیات اجرایی برخی از این طرح‌ها در سال تحصیلی آینده و برخی از آنها در سال تحصیلی ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

معدن دار نقش خیران در توسعه فضاهای آموزشی شهرستان را ستودنی ارزیابی کرد و گفت: با کمک خیران بیش از ۵۰ طرح بزرگ عمرانی و فرهنگی و ورزشی در آموزش و پرورش احداث شده است.

وی به سرانه حدود ۸۰ سانتی متری ورزشی در آموزش و پرورش آران و بیدگل اشاره کرد و تصریح کرد: آران و بیدگل از این نظر رتبه نخست استان اصفهان را در اختیار دارد.

گفتنی است ۲۰ هزار دانش‌آموز آران و بیدگلی در ۱۳۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 4648969

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش معلم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امدادگران در سیل کاشان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان