Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ولی‌الله عبدی کمیشانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۳۵۰ هزار سند رسمی در دفاتر اسناد و املاک استان سمنان ثبت‌شده است گفت : این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه رویکرد این اداره کل کاهش هزینه‌های کاغذ، تحقق دولت الکترونیک و تسهیل بروکراسی اداری است افزود : بالغ‌بر ۹۰ درصد خدمات سازمان ثبت املاک و اسناد استان سمنان به‌صورت الکترونیکی و مکانیزه به مردم ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان تصریح کرد : طی یک سال گذشته ۵۰ هزار سند مالکیت کاداستر در استان سمنان صادر شد که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۱۸ درصد رشد داشته است.
وی بابیان اینکه طی بازه زمانی یک سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال معوقات بانکی این استان از طریق ادارات ثبت‌اسناد و املاک وصول‌شده است گفت : درآمد این اداره بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال را شامل می‌شود.
انتهای پیام / ر

وصول معوقات بانکی استان سمنان از طریق ادارات ثبت‌اسناد و املاک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، آقای حسن بابایی در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‍های صنعتی ایران، گفت: حمایت از رشد تولید و رونق اقتصادی با صدور اسناد تک برگی واحد‌های صنعتی از سال گذشته تاکنون از اولویت‌های این سازمان بوده است.   وی به ثبت اسناد واحد‌های صنعتی استان تهران در ۴۵ روز کاری اشاره کرد و افزود: ۲ هزار و ۶۶۱ فقره سند تفکیکی برای ۲ هزار و ۳۱۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان تهران شامل دماوند ۲، عباس آباد، فیروزکوه و ملارد صادر و در اسفند سال گذشته تحویل شد.   بابایی ادامه داد: با هدفگذاری و فراهم سازی بستر لازم جهت تسریع در روند صدور سند صاحبان صنعت نیز بناست ۳ ماهه اول امسال برای ۴ هزار و ۶۲۰ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی، ۲ هزار و ۷۰۰ فقره سند صادر شود.

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند
  • ثبت معاملات غیرقانونی نهضت ملی مسکن در برخی دفاتر اسناد رسمی
  • صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد