Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از معلمان خرید خدمات آموزشی امروز در اعتراض به عدم امنیت شعلی و تقاضای استخدام مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یافتند. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جمعی از معلمان خرید خدمات آموزشی از استان‌های مختلف کشور امروز مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این معلمان به خبرنگار تسنیم گفتند: تقاضای اصلی آنها امنیت شغلی است، هم‌اکنون معلمان خرید خدمات با تأخیر بسیار حقوق خود را دریافت می‌کنند به عنوان مثال در سال تحصیل جاری به ازای 9 فقط سه ماه حقوق دریافت کرده‌اند و مشخص نیست باقی‌مانده حقوق ما چه زمانی پرداخت می‌شود.

این معلمان مطرح کردند: بیمه آنها کامل نیست و هر استانی شیوه مدنظر خود را اجرا می‌کند بعضی استان‌ها 15 روز و برخی دیگر 23 روز بیمه رد می‌کنند و شیوه پرداخت حقوق هم مشخص نیست مثلاً بعضی استان‌ها حقوق مصوب وزارت کار را پرداخت کرده و برخی دیگر 700 هزار تومان می‌دهند.

آنها علت تجمع خود مقابل مجلس شورای اسلامی را تقاضای استخدام اعلام کردند و معتقدند چون آموزش و پرورش با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است می‌تواند از معلمان خرید خدمات به صورت استخدام استفاده کند.

این معلمان در پلاکاردهایی که به دست داشتند، عنوان کردند: چند سال با نبود امنیت شغلی و هویت معلمی با کمترین حقوق از دولت حمایت کردیم!اکنون نوبت حمایت دولت و مجلس از طرح ماست استخدام معلمان خرید خدمات آموزشی.

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش معلمان طرح خرید خدمات آموزشی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش معلمان طرح خرید خدمات آموزشی وزارت آموزش و پرورش معلمان طرح خرید خدمات آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مبلغ تسهیلات یاد شده از ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و تا سقف ۷۵ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد. همچنین تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی بدون دریافت سود به فرهنگیان ارائه می‌شود.
گفتنی است این تسهیلات صرفاً برای خرید کالا است و به فرهنگیان شاغل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان تعلق می‌گیرد؛ بنابراین فرهنگیان غیر عضو در صورت تمایل برای استفاده از این تسهیلات باید ابتدا نسبت به عضویت در صندوق اقدام کنند.
فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون آموزش و پرورش در سراسر کشور یا نمایندگی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در مراکز استان‌ها به عضویت صندوق درآیند؛ همچنین به منظور اطلاع از جزئیات تسهیلات خرید کالا می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به آدرس LFCO.CO مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۳۶۹۷۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان