Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@12:18:02 GMT

نرخ جگر تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۴۵۵۱

نرخ جگر تغییر کرد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، غلامحسین شیرازی در رابطه با بازار دل، جگر و قلوه گفت: با وجود آنکه بررسی بازار گوشت قرمز نشان از کاهش قیمت‌ها دارد اما به دلیل آنکه میزان کشتار دام در کشور کاهش یافته است، عرضه دل، جگر و قلوه با کاهش همراه بوده و این موضوع بر قیمت‌ها تأثیرگذار بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه خاطرنشان کرد: واردات گوشت، بدون آلایش است و این موضوع به معنای وارد نشدن جگر، کله و پاچه و سیرابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آلایش دام‌های وارداتی زنده که در ایام پایانی سال گذشته به کشور وارد شد، به دست واحدهای صنفی نرسیده است و تنها اخبار مربوط به واردات دام زنده به اتحادیه و اعضای صنفی این اتحادیه رسید.

شیرازی گفت: در حال حاضر قیمت خرید جگر گوساله به کیلویی ۷۵ هزار تومان و گوسفندی به ۱۱۵ هزار تومان افزایش یافته است و در این در حالی است که میزان عرضه به شدت کاهش یافته است.

وی در پاسخ به این سوال که با افزایش قیمت خرید، نرخ عرضه محصولات تغییر کرده است؟ بیان کرد: نرخ رسمی فروش هر سیخ دل، قلوه و جگر گوسفندی ۵ هزار تومان و گوساله، ۴ هزار تومان است که همچون گذشته به ازای افزایش وزن ۲۵ گرمی، ۵۰۰ تومان بر قیمت افزوده می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه در رابطه با فروش خیابانی دل و جگر در برخی از معابر تهران، خاطرنشان کرد: طبق جلسات برگزار شده قرار بر آن بود تا دست‌فروشی دل و جگر و قلوه به دلیل عدم نظارت بهداشتی و کیفیت پایین محصولات عرضه شده، از سطح معابر اصلی جمع شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744656

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول