Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران می گوید هدف از آوردن مربی خارجی این است که تیم به شرایط خوب برگردد، امیدوارم که استقلال با استراماچونی موفق شود.

طرفداری - محمود فکری، پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه کلاس حرفه‌ای مربیگری فوتبال گفت:

در این کلاس همه بزرگان فوتبال ایران حاضر هستند، مطالب و موضوعات روز مطرح می‌شود و انشاالله بتوانیم از این مطالب برای پیشرفت فوتبال کشور استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، فکری در خصوص زیاد شدن شکایت‌های بازیکنان از باشگاه‌ها در فوتبال ایران گفت:

باید سازوکاری باشد تا از حقوق ورزشکاران و مربیان و همچنین بقیه عوامل تیم‌ها دفاع کند، اما چون اتحادیه‌ای برای این موضوع وجود ندارد دلیل نمی‌شود که حقی از کسی ضایع شود. تمام کمیته‌های مختلف فدراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فوتبال در تلاش هستند تا حقی از کسی ضایع نشود.

هافبک اسبق آبی‌های تهران در خصوص حضور آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت استقلال گفت:

اصولا هدف از آوردن مربی جدید این است که تیم به شرایط خوب برگردد و مشکلات گذشته نباشد. درواقع تغییر برای به وجود آمدن اتفاقات خوب است. من امیدوارم با آمدن استراماچونی اتفاقات خوب در استقلال بیفتد و هواداران این تیم را خوشحال ببینیم. شناخت خاصی از او ندارم.

فکری در مورد استفاده از کمپ‌های داخلی برای برگزاری اردوها گفت:

ما کمپ‌های زیادی در داخل نداریم که امکانات کافی داشته باشند. اگر کمپ‌هایی در استان‌های مختلف به وجود بیاید که امکانات کافی داشته باشند، قطعا تیم‌ها از آنها استفاده می‌کنند. اگر کمپ‌ها مجهز باشند می‌توانیم حتی تیم‌های خارجی را نیز برای برگزاری اردو به ایران بیاوریم.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص الکترونیکی شدن فروش بلیت‌ها و همچنین گیت‌های ورزشگاه‌های فوتبال گفت:

به نظرم این مسئله به منظم شدن برگزاری بازی‌ها کمک می‌کند و در مجموع هرچه بازی‌ها منظم‌تر برگزار شوند، خود به خود تنش‌های کمتری از سکوها به زمین منتقل خواهد شد. تماشاگران آرامش بیشتری خواهند داشت و این مسئله خیلی مهم است، ضمن اینکه درون زمین بازی هم بازیکنان و همچنین مربیان باید سعی کنند آرامش را به سکوها انتقال بدهند تا شاهد برگزاری بازی‌ها بدون حاشیه باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخشی از گزارش امروز روزنامه شرق ضمن اشاره به حواشی رخ داده برای کاپیتان و دروازه بان استقلال و محرومیت بخاطر جیمی جامپ زن، نوشته است؛

مبحث اصلی که یکی، دو روز گذشته مورد توجه قرار گرفته، چه در فضای مجازی و چه در میان هواداران استقلال، داستان دلداری‌دادن محمود احمدی‌نژاد به مادر چاوز، رئیس‌جمهور فقید ونزوئلاست. در ۴۸ ساعت اخیر، مادر چاوز دوباره مورد توجه ایرانی‌ها قرار گرفته و بسیاری با اشاره به آن دلداری خاص، از این گفته‌اند که چطور در آن زمان کسی محمود احمدی‌نژاد را جریمه نکرد؟

درست است که این روزها بحث اصلی حول محور کاپیتان استقلال است، ولی این اتفاق دوباره باعث مرورشدن تصاویری شده که محمود احمدی‌نژاد در مجلس ترحیم هوگو چاوز رقم زده است. او که به عنوان رئیس دولت ایران به ونزوئلا سفر کرده بود، برای دلداری‌دادن به مادر داغدیده چاوز، او را به آغوش گرفت. انتشار تصاویر آن دلداری با جنجالی خبری در ایران همراه شد، ولی رسانه‌های نزدیک به دولت سریعا با فتوشاپ‌خواندن آن تصاویر، ماجرا را از اساس کذب توصیف کردند. بعدها، ولی کاخ ریاست‌جمهوری ونزوئلا با انتشار تصاویر مجلس ترحیم چاوز و گنجاندن عکس جنجالی احمدی‌نژاد در بین تصاویر منتخب، شایعات را به واقعیت تبدیل کرد.

خبرگزاری رویترز هم همان زمان با انتشار ملاقات محمود احمدی‌نژاد و النا فریاس، توضیح مختصری ذیل عکس نوشت: «محمود احمدی‌نژاد (سمت راست) مراتب تسلیت خود را به النا فریاس مادر هوگو چاوز، رئیس‌جمهور ونزوئلا، در جریان مراسم ترحیم در آکادمی نظامی کاراکاس ابراز می‌کند. ».

در یکی، دو روز گذشته که دوباره آن تصویر قدیمی وایرال شده، مخالفان اقدام سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، چنین مقایسه‌ای را کاملا بی‌اساس توصیف کرده و با یادآوری سن‌وسال مادر چاوز، خواستار عدم مقایسه این دو اتفاق شده‌اند. از سوی دیگر، هواداران استقلال هم با توجه به اهمیت پست‌ها و جایگاه حقوقی افراد، اقدام احمدی‌نژاد را به مراتب خبرسازتر از کاپیتان استقلال دانسته و از جریمه سنگینی که متوجه کاپیتان تیمشان شده حسابی شکایت دارند. هرچه که هست، ولی با توجه به اتفاقات رخ‌داده، موردی که فعلا قطعی است این است که سیدحسین بازی با تراکتور را که قرار است ۱۲ اردیبهشت برگزار شود، از دست داده و از طرف دیگر باید ۳۰۰ میلیون تومان هم جریمه بپردازد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898914

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند