Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ها ۹۵۳ هزار و ۷۶۶ میلیون ریال اختصاص یافت که با تکمیل و بهره برداری از آنها، ۲ هزار و ۲۲۱ فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.
وی اظهار داشت: از مجموع طرح های معرفی شده به بانک های عامل، ۷۸۰ طرح اشتغالزا موفق به دریافت ۲۴۸ هزار و ۱۹۲ میلیون ریال تسهیلات شدند که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال ۹۱۵ تن از افراد جویای کار قصرشیرین فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار قصرشیرین، این طرح ها را در بخش های کشاورزی، صنعتی و میراث فرهنگی بیان کرد.
تاتار بیان کرد: از چند سال گذشته تاکنون از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در مجموع ۲۲۲ طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین با ۱۰۸ هزار و ۷۶۳ میلیون ریال تسهیلات و اشتغالزایی ۳۲۶ تن مصوب و به بانک های عامل شهرستان معرفی شده است.
وی گفت: از مجموع طرح های مصوب شده تاکنون به ۲۱۹ طرح اشتغالزا ،۹۰ هزار و ۵۴۲ میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایریی از سوی بانک های عامل پرداخت شده که با بهره برداری و تکمیل آنها ۳۰۵ فرصت شغلی ایجاد می شود.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: این طرح ها در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، باغداری، صنعتی و خدماتی است.
قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگروه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲