Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:20:57 GMT

هدف بارسلونا؛ ربودن مهم ترین خرید تابستانی یووه!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۴۸۶۳

هدف بارسلونا؛ ربودن مهم ترین خرید تابستانی یووه!

بارسلونا قصد دارد دوباره در آخرین لحظات برای خرید ماتیاس دی لیخت وارد عمل شود.

به گزارش "ورزش سه"، اولین تیمی که برای انتقال ماتیاس دی لیخت با باشگاه آژاکس وارد مذاکره شد بارسلونا بود و به نظر می رسید این باشگاه اسپانیایی مقصد بعدی مدافع جوان هلندی خواهد بود، اما در ادامه و بعد از درخواست مالی غیرمعقول ماتیاس دی لیخت به زعم بارسا، این معامله منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالیکه به نظر می رسد توافقات به طور کامل برای جذب ماتیاس دی لیخت از سوی یوونتوس انجام شده و این مدافع 19 ساله به زودی راهی تورین خواهد شد، مارکا مدعی شد بارسلونا قصد دارد در آخرین لحظات دوباره وارد عمل شده و ماتیاس دی لیخت را جذب کند.

 

 

هر تیمی در نهایت موفق به خرید این بازیکن مستعد شود، سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی انجام داده زیرا به جز حدود 80 میلیون یورو پرداختی به آژاکس، باید دستمزد سالانه 12 میلیون یورو خالص نیز به خود ماتیاس دی لیخت پرداخت کند و 20 درصد از مبلغ کل انتقال نیز به مینو رایولا، مدیر برنامه ایتالیایی اعطا خواهد شد.

 

با این تفاسیر همچنان به نظر می رسد یوونتوس از بیشترین شانس برای خرید ماتیاس دی لیخت برخوردار باشد اما بارسلونا قصد دارد با یک پیشنهاد لحظه آخری، خرید مورد نظر بیانکونری را ربوده و وی را راهی نوکمپ کند.

ماتیاس دی لیخت نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس بارسلونا آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها ماتیاس دی لیخت نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس بارسلونا آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی

به گزارش "ورزش سه"، کیم مین جائه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا با ناپولی از این باشگاه جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست.

او خیلی زود توانست به یکی از بازیکنان محبوب توماس توخل تبدیل شود، جایش را در ترکیب اصلی بایرن مونیخ پیدا کند و عملکرد درخشانی را هم در دیدارهای این تیم در بوندسلیگا به نمایش بگذارد اما شرایط به این شکل برای او ادامه پیدا نکرد.

این بازیکن در چند هفته اخیر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرده و نیمکت نشین شده است و اسکای اسپورت آلمان هم تایید کرده که او به هیچ وجه از وضعیتی که در حال حاضر در بایرن مونیخ دارد راضی نیست.

با وجود اینکه شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی کیم مین جائه از بایرن مونیخ در پایان فصل و در پنجره تابستانی به گوش می‌رسد اما اسکای تاکید کرده است که او تصمیمی برای جدایی از بایرن ندارد و قصد دارد برای بازپس گرفتن جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم با سایر بازیکنان رقابت کند.

دیگر خبرها

  • داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)
  • یارگیری جالب ستاره یووه: لباس حریف پاره شد! (عکس)
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی