Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد برزگر منشادی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و باید تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این خصوص با برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری کلاس‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: در برگزاری کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت به دور از هر گونه موازی کاری، نهادها با همکاری و همراهی بین بخشی و توأم با برنامه محوری و توجه به کیفیت در تابستان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول سیاسی شهرستان مهریز اظهار کرد: استمرار فعالیت‌های پرورشی در تابستان در راستای ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و هنری دانش‌آموزان و ایجاد زمینه‌های لازم به منظور تقویت و تأمین سلامت جسمانی و روانی آنها و تقویت روحیه خودباوری، همیاری و مسؤلیت‌پذیری در میان این گروه انجام می‌گیرد.

برزگر منشادی گفت: انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای مطلوب این برنامه که مبتنی بر سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: ۱۲ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دختر و پسر در شهر و روستاهای این شهرستان تجهیز و در ۳۰ رشته فرهنگی، هنری، ورزشی و مهارتی فعالیت می‌کنند.

سید علی کارآموز بیان کرد: این مراکز شامل ۲ کانون فرهنگی تربیتی دخترانه و پسرانه، مرکز دارالقرآن و سایر پایگاه‌های تابستانی در اکثر محلات حوزه شهری و برخی مناطق روستایی است.

این مسئول یادآور شد: این پایگاه‌ها با حضور مربیان مجرب خواهر و برادر در طول هفته نسبت به جذب و آموزش دانش آموزان تمام رده‌های سنی طبق مقررات با رویکرد تربیت دینی فعالیت می‌کنند.

کارآموز افزود: برگزاری اردو، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست‌های معرفتی و بصیرتی و حضور در برنامه‌های منطقه پیش بینی شده است.

به گفته وی این کلاس‌ها تا پایان فصل تابستان ۱۳۹۸ ادامه دارد نفرات برتر معرفی و در مراسمی تجلیل می‌شوند.

مهریز ۱۰۰ مدرسه و ۱۰ هزار دانش آموز دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

شورای آموزش و پرورش مهریز

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش

رضا رضایی در ارتباطی مجازی با مدیران، روسا، معاونان پشتیبانی و مسئولان کارپردازی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان  ضمن تبریک پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و سپاه در عملیات غرورآفرین  وعده صادق گفت: از امروز که سامانه بارشی از جنوب وارد استان می‌شود، پیش بینی شده در کل استان به ویژه شهرستان‌های جنوبی و ۲ شهرستان قلعه گنج و منوجان بیشترین بارش‌ها را داریم.

وی افزود: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در شورای اداری استان مرخصی مدیران، معاونان، مسئولان کارپردازی آموزش و پرورش همچنین مرخصی مدیران مدارس، معاونان، سرایداران و خدمتگزاران تا پایان هفته لغو است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمامی پشت بام‌ها و ناودان‌ها در ادارات و مدارس باید بازبینی شود تا مدارس آسیب نبینند، اطراف مدارس بررسی شود، اگر موردی هست که ممکن است در زمان وقوع سیل آسیب زا باشد رفع شود.

وی بیان کرد: اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه است و ضروری است حیاط مدارس بازبینی و آب رو‌ها باز شوند و با توجه به احتمال تخریب منازل روستایی از امکانات سالن‌های ورزشی، کانون‌ها و... همچنین ظرفیت مدارس برای اسکان اضطراری مردم استفاده شود.

رضایی با اشاره به اینکه پروژه مهر از مهم‌ترین موارد کاری پیش روی آموزش و پرورش است، گفت: ثبت فعالیت‌ها و مستندسازی و ارزیابی شاخص‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، جشنواره شهید رجایی علاوه بر اینکه در خارج از آموزش و پرورش و در رقابت بین سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود در داخل آموزش و پرورش هم برگزار می‌شود و  هر گونه ایرادی در خصوص سامانه تسما وجود دارد بایستی پیگیری و پاسخ نامه‌ها در اسرع وقت داده شود.

وی تصریح کرد: در ورود افراد متفرقه به اردوگاه‌های آموزش و پرورش دقت و کارت شناسایی دریافت شود، در زمینه رعایت عفاف و حجاب برای ورود به مکان‌های آموزش و پرورش نظارت صورت گیرد و موفقیت‌های آموزش و پرورش به صورت گسترده بازتاب داده شود، در زمان برگزاری اردو‌های دانش آموزی در روند برگزاری دقت شود و به هیچ عنوان به صورت مختلط برگزار نشود.  

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حوزه‌های امتحان نهایی بررسی و به لحاظ نور، سیستم گرمایشی، سرمایشی، راکت‌های موبایل یاب و... بررسی شوند.  

وی همچنین بر نظارت بر اموال مدارس و رفت و آمد خودرو‌های دولتی، برگزاری نماز جماعت مدارس و تجلیل از برگزار کنندگان نماز جماعت، نظارت بر گروه‌های هنری اجرا کننده برنامه برای هفته معلم و لزوم داشتن مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استفاده بیشتر از ظرفیت دانش آموزان در برگزاری مراسم، بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس، تکریم ارباب رجوع، جمع آوری بخاری‌های نفتی و تحویل به اداره کل نوسازی تا ده روز دیگر و... تاکید کرد.

نشست مجازی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با مدیران، روسا، معاونان پشتیبانی و مسئولان کارپردازی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، رئیس آموزش و پرورش استثنایی، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی و رئیس اداره فناوری اطلاعات برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان
  • دانش‌آموزان چهارمحالی حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند+ عکس
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • ساختمان‌های تاریخی نوغانداری تربت حیدریه ثبت ملی شد
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • کارآفرینی برای ۲ هزار زندانی در خوزستان
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا