Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی اسلام‌آباد با ظرفیت اسمی ٣١٠ مگاوات با مشارکت ٢٢٠ میلیون یورویی بانک صادرات ایران به مرحله بهره‌برداری رسید.

هم‌زمان با پیش‌راه‌اندازی واحد گازی نیروگاه مولد برق اسلام‌آباد با ظرفیت اسمی ٣١٠ مگاوات در فاز اول در شبکه برق سراسری کشور، شرایط لازم برای بهره‌برداری نهایی از این نیروگاه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیروگاه از جمله نیروگاه‌های سیکل ترکیبی با فناوری کلاس F و ظرفیت ۴۸۴ مگاوات با مشارکت ٢٢٠ میلیون یورویی (http://yon.ir/dXFJK) بانک صادرات ایران از محل صندوق توسعه ملی احداث شده که در ارتقای توان تولید برق شبکه سراسری کشور تأثیر‌گذار است.

بهره برداری از طرح‌های بزرگ ملی با حمایت مالی (ارزی-ریالی) بانک صادرات ایران در اغلب استان‌های کشور در قالب عقود مشارکت مدنی، فروش اقساطی مواد اولیه، جعاله و سایر عقود بانک‌داری بدون‌ربا انجام شده که در اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم، رفع محرومیت و آبادانی مناطق مختلف کشور نقش اساسی ایفا کرده است.

بانک صادرات ایران عمدتاً در جهت هدایت تسهیلات در بخش‌های مولد و صنعتی در صنایع بالادستی و زیربنایی مشارکت کرده است. با این حال بخش‌های خدماتی نیز در این راستا از این تسهیلات بی‌نصیب نبوده و مورد حمایت قرار گرفته‌اند. حمایت در تأمین مالی ساخت کارخانجات سیمان، نیروگاه‌های سیکل ترکیبی، کارخانجات و واحدهای فولادی، صنایع دریایی و بندری، پتروشیمی، صنایع ریلی و جاده ای، نفت، لوازم ساختمانی و خانگی، ذوب آهن، هتل و گردشگری، مسکن، مواد و صنایع غذایی، ریسندگی و سایر بخش‌ها نقش غیر قابل انکاری در محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در مناطق کمتر برخوردار کشور داشته و در عین حال با پرداخت تسهیلات به صورت سرمایه ثابت به حفظ و پایداری اشتغال کمک جدی کرده است.

مشارکت ٢٣٠ میلیون یورویی برای ساخت شرکت انرژی گستر جم (نیروگاه)، تأمین مالی ٢٢٠ میلیون یورویی برای احداث شرکت مولد برق اسلام‌آباد، تأمین مالی ١٩٩ میلیون یورویی برای تأسیس شرکت افق توسعه انرژی خلیج فارس و مشارکت در احداث شرکت برق مپنا گناوه از جمله فعالیت‌های مالی این بانک در کمک به ارتقای توان تولید برق و انرژی در کشور بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است