Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:25:22 GMT

عکس نوشت/ کودک کار

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۵۳۳۲

عکس نوشت/ کودک کار

عکس نوشت کودک کار را در اندازه اصلی اینجا ببینید

پایان پیام/607.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت نماز جمعه شیراز خطبه نماز جمعه مجلس خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه استان بوشهر عکس نوشت کودک خیابانی کودک کار خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 14 هزار کودک فلسطینی در غزه شهید شدند

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، سخنگوی یونیسف اعلام کرد که بیش از 14 هزار کودک فلسطینی طی حملات اسرائیل به نوار غزه کشته(شهید) شده‌اند.

جیمز الدر، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد «یونیسف» در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بیش از 14 هزار کودک فلسطینی طی حملات رژیم اسرائیل در نوار غزه کشته(شهید) شده‌اند.

الدر با اشاره به گزارش‌ها مبنی بر کشته شدن بیش از 14 هزار دختر و پسر در غزه گفت: شاید باید کاری انجام دهیم. البته این "چیزی" حمله نظامی به رفح نیست بلکه آتش‌بس فوری است.

گفتنی است، در نتیجه حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه از 7 اکتبر 2023 تا کنون، 33 هزار و 970 فلسطینی از جمله حداقل 14 هزار و 500 کودک و 9 هزار و 560 زن شهید و 76 هزار و 770 نفر نیز زخمی شدند.

این د رحالی است که جنگ در غزه در حالی وارد وارد صد و نود ششمین روز خود شد که توپخانه ارتش رژیم اشغالگر از سحرگاه امروز حملاتی را به شرق رفح در جنوب باریکه غزه آغاز کرده است.

طی ساعات اخیر مناطق الشوکه، صوفا و اطراف منطقه المطار و النهضه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

همزمان با این حملات، پهپادهای جاسوسی اسرائیلی هم در ارتفاعات کم در آسمان مناطق مختلف رفح به پرواز درآمدند.

امروز نیز گردان های قدس اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در شرق و جنوب شهر غزه با موشک‌های 107 هدف قرار داده است.

همچنین امروز - جمعه - کرانه باختری نیز شاهد درگیری هایی بود؛ در همین راستا، منابع محلی اعلام کردند جوانی فلسطینی در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسیده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد در درگیری‌های امروز در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم، 4 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رفع تشنگی کودک فلسطینی با قطرات آب
  • این مرد با شکنجه ۲ کودک را وادار به گدایی می‌کرد!
  • چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
  • بیش از 14 هزار کودک فلسطینی در غزه شهید شدند
  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • جان‌باختگان بارندگی در هرمزگان به سه نفر رسید
  • کودکی در قرن بیست‌ویکم | ببینید