Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:49:51 GMT

اصفهان ۲۰۲۰ کلید واژه تضمین استان است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۵۳۵۵

اصفهان ۲۰۲۰ کلید واژه تضمین استان است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نصیر ملت در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: برگزاری اجلاس کمیسیون‌های گردشگری کلانشهرها و مراکز استان‌ها اتفاق خوبی بود که با استقبال ویژه همه شهرها برگزار شد و حضور رئیس سازمان صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه و مدیران کشوری و مدیران استانی نشان داد که تا چه اندازه موضوع گردشگری و صنایع دستی برای کشور اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر توسعه کشور باید به سمت ظرفیت‌های موجود در کشور تغییر کند که احیای گونه‌های مختلف گردشگری یکی از این ظرفیت‌ها است. استفاده از ظرفیت گردشگری تحولات جدی در کشور ایجاد می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، گردشگری و حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اصفهان ۲۰۲۰ نتیجه زحمات ۱۰ ماهه کارشناسان شهر اصفهان در حوزه گردشگری و صنایع دستی است، متأسفانه به دلیل توسعه ناپایدار، مهاجرت بی رویه به اصفهان رشد و این مهاجرت پیامدهای منفی داشت، سپس مدیریت شهری مجبور به شهر فروشی شد تا بتواند شهر را اداره کند و قاعدتاً امروز بهترین و در دسترس ترین انتخاب استفاده از ظرفیت بی نظیر گردشگری و صنایع دستی و هنرمندان صنایع دستی است.

ملت تصریح کرد: آنچه امروز اصفهان از آمار گردشگری و صنایع دستی دارد، اصلاً با آنچه ظرفیت دارد برابری نمی‌کند. این شهر باید چهار هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری درآمد داشته باشد که با این اعداد و ارقام فاصله عجیب داریم. بسیاری از مردم علاقه دارند به فعالیت در قالب طرحی فرآیندها تجمیع شود و بر این اساس اصفهان ۲۰۲۰ دروازه ورود شهر اصفهان برای انتقال از مسیر صنعت به مسیر صنایع دستی، هنر و میراث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه امروز اصفهان ۲۰۲۰ از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار است، تاکید کرد: حمایت معاون رئیس جمهور، حمایت وزیر امور خارجه و اعلام آمادگی خواهرخوانده‌های شهر اصفهان و وزیر خارجه ترکیه، برای همراهی دستور اکید به سفیر ترکیه داده شد تا اصفهان ۲۰۲۰ با قدرت انجام شود و این تغییر جدی رخ بدهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، گردشگری و حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان ۲۰۲۰ نه تنها اصفهان که کل ایران را مدنظر قرار خواهد داد، اصفهان ۲۰۲۰ کلید واژه تضمین اصفهان و برای جبران بی توجهی به گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ایران شورای اسلامی شهر شورای شهر کمیسیون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز گزارشی که در جلسه دولت قرار دادم مورد تأیید همه وزرا و رئیس جمهور قرار گرفت، زیرا مردم دین دار هستند.

وی افزود: یک بخشی از جامعه تشخیص می‌دهد که به روزه داری بپردازند و سفر‌ها و گردشگری خود را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنند.

ضرغامی گفت: وقتی مردم سفر می‌روند بالاخره در کنار همه مشکلاتی که دارند به گردشگری می‌پردازند نشان دهنده حال خوب مردم است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد: برخی از دستگاه آمار‌هایی ارائه می‌دهند که بسیار غلط است، همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند