Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد حمیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۲۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن بند خ تبصره ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه برای امهال وام خسارت دیدگان بخش کشاورزی شهرستان گرگان اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار در دو مرحله از طریق بانک‌های عامل به کشاورزان برای امهال تسهیلات این کشاورزان پرداخت خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان گفت: برای مرحله نخست تا پایان سال گذشته با اعتباری بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال پیش‌بینی شد که حدود ۶۵ درصد از وام‌های کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال استمهال شده است.

وی ادامه داد: مرحله دوم نیز برای امسال و اعتباری بیش از ۸۳ میلیارد ریال در دستور کار بانک‌های عامل قرار گرفته است تا وام‌های کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال بخش کشاورزی امهال شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: بانک های‌عامل باید از این فرصت استفاده کرده و نسبت به امهال وام‌های کشاورزی متناسب با اعتبار مصوب اقدام کنند تا مشکلات کشاورزان در زمان کوتاه‌تری برطرف شود.

انتهای پیام/پ

 

اعطای تسهیلات به کشاورزان مناطق سیل زده گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی در سفر به مهاباد و بررسی مسائل و مشکلات طرحهای آبیاری تحت فشار روستاهای این شهرستان گفت: در سال گذشته حدود 35 میلیارد تومان اعتباریعنی 50 درصد از کل اعتبارات حوزه دریاچه ارومیه برای شهرستان مهاباد در نظر گرفته شد که امیدواریم این اعتبارات به دست مان برسد، در غیر اینصورت باید تلاش شود تا این منابع را از محل دیگر تأمین کنیم.

خسرو شهبازی، با بیان اینکه 60 هزار هکتار از زمینهای کشاورزی  استان تا پایان امسال زیر پوشش شبکه‌های آبیاری تحت فشار قرار می گیرد، افزود: حدود 50 درصد از اراضی کشاورزی استان  در حوزه دریاچه ارومیه قرار دارد اما بخش دیگر از اراضی که جزو حوزه دریاچه ارومیه نیستند مربوط به حوزه شمال استان( حوزه رودخانه ارس ) و جنوب استان( حوزه شهرستان پیرانشهر) است که از محل صندوق توسعه ملی به دستور مقام معظم رهبری یکهزار و 500 میلیارد تومان مصوب شده و قرار است 160 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شمال و جنوب استان با این اعتبار به سامانه آبیاری تحت فشار وصل شود که نقش مهمی در توسعه کشاورزی استان خواهد داشت.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: مقرر شد در راستای حل مشکلات طرحهای آبیاری این روستاها، پمپ های قدیمی جایگزین پمپ های کنونی و هزینه تعمیر این پمپ ها در کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح شود و در این کمیته هزینه تعمیر این پمپ ها تأمین شود

حسن عباسی افزود: همچنین مقرر شد تا جهاد کشاورزی نسبت به  معرفی بهره بردار به آب منطقه ای به منظور بهره برداری از طرحهای آبیاری تحت فشار روستاهای دریاس و توت آغاج اقدام نماید.

وی افزود: در این نشست جهادکشاورزی استان ادامه تکمیل پروژه آبیاری روستای دوستعلی را بعهده گرفت.

طرح شبکه آبیاری تحت فشار مهاباد در سطح ۵۸۵ هکتار  از زمینهای کشاورزی و باغی این شهرستان نهم شهریور سال 1401 به بهره برداری رسید که یکی از اهداف این طرح کاهش 40 درصدی مصرف سالانه آب در بخش کشاورزی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد