Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:12:52 GMT

دستگیری ۴ سارق جیب بر اتوبوس های بی آر تی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۵۳۹۱

دستگیری ۴ سارق جیب بر اتوبوس های بی آر تی پایتخت

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه «بهزاد اختیاری» اظهار داشت: در بیستم اردیبهشت ماه امسال پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۸ به همراه ۲ سارق جیب بر به پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان منکر هر گونه بزه انتسابی بودند، تصریح کرد: محتوای پرونده حکایت از این داشت: تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۲۸ تهران نو مراجعه و اظهار داشتند که اموال شخصی آنها از قبیل گوشی موبایل و وجوه نقد در اتوبوس بی آرتی به سرقت رفته است که مأموران کلانتری ۱۲۸ در تحقیقات پلیسی ۲ سارق را هنگام پرسه زنی در ایستگاه‌های اتوبوس بی آر تی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیانن اینکه متهمان در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بودند، افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند به ۱۰۰ فقره سرقت از مسافران اتوبوس‌های بی آرتی در ساعت‌های شلوغ و پر ازدحام جمعیت با همکاری ۲ همدست دیگر شأن اعتراف کرده و هچنین اظهار داشتند که گوشی‌های مسروقه را به مالخری در محدوده جنوب تهران می‌فروختند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: با اعتراف متهمان، ۲ همدست دیگر آنان نیز در مخفیگاهشان دستگیر و آنان نیز به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه اختیاری در پایان با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه و کشف تعداد ۱۱ دستگاه گوشی مسروقه، خاطرنشان کرد: تا کنون ۹۶ تن از مال باختگان متهمان را شناسایی کرده اند و هر ۴ سارق با دستور بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شدند.

تهرام/۱۱۰۹/‏/‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • دستگیری سارق کالا در باشت