Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آئین گفت: خداوند متعال پیامبر گرامی اسلام (ص) را موظف به انجام هفت چیز کردند که نخستین آنها اخلاص است، اخلاص یعنی کار را برای رضای خدا انجام دادن و اگر اخلاص نباشد بصیرت از بین می‌رود.

حجت الاسلام محمد مظفری نژاد از عدالت، میانه روی و اعتدال، عفو و بخشش و عبرت آموزی به عنوان دیگر موارد تاکید شده خداوند به پیامبر گرامی اسلام نام برد و افزود: خداوند در آیه ۵۸ سوره نساء امر کرده که امانت هارا به اهلش بسپارید و یکی از امانت‌ها همین پست و مقام‌ها است، انسانی که مسئولیتی را می‌پذیرد بایستی بسیار فکر کند زیرا فردای قیامت برای کاری که انجام داده بایستی جوابگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر نیز در ادامه این آئین از نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه‌های یک سازمان نام برد.

ناخدایکم عرشه و ستاد جلیل مقدم گفت: خوشبختانه در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیروی انسانی و بصیرت افراطی آن توجه ویژه ای شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این آئین حجت الاسلام سید کاظم موسوی صالحی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر منصوب و از تلاش‌های حجت الاسلام نعیمی قدردانی شد.

کد خبر 4649063

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی شهرستان خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۷۱۰ ویژه‌برنامه در نقاط مختلف این استان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۱۵ شوال، سالروز شهادت حضرت حمزه (ع) و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است و در این راستا تبیین سبک زندگی بزرگان دین ضروری است.

وی با بیان اینکه باید بزرگان دین را همواره به‌عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی شوند، افزود: ایام شهادت استاد مطهری به‌عنوان هفته معلم و هفته عقیدتی - سیاسی نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: استاد مرتضی مطهری یک عالم مخاطب‌شناس و دشمن‌شناس بود و در طول زندگی خود همواره توجه به این دو اصل را به دیگران توصیه می‌کرد.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: ۷۱۰ ویژه‌برنامه در نقاط مختلف این استان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اجرا می‌شود و بر این اساس امسال برنامه‌های متنوع‌تر از سال گذشته در مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد در نظر گرفته شده است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سپاه روح‌الله استان مرکزی، تجلیل و تکریم معلمان، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و فراگیران برتر سال را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته برشمرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، مربیان عقیدتی و جانبازان معلم و مربی، اجرای برنامه‌های تبیینی و ترویجی با محوریت «اندیشه مطهر» در قالب سخنرانی، پخش فیلم و کارگاه‌های علمی و تخصصی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

حجت‌الاسلام عبدی، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت در ۲۵ مدرسه استان، گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری اردوی «راهیان پیشرفت» به قصد دیدار از نمایشگاه هوا و فضا، فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار فرهنگیان، مربیان و اساتید بسیجی با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، تشکیل گروه‌های صالحین، برپایی محافل انس با قرآن با رویکرد تفسیر در کانون‌ها و پایگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته عقیدتی سیاسی ذکر کرد.

وی با بیان اینکه هر یک از روزهای هفته عقیدتی سیاسی با یک عنوان نامگذاری شده است، اضافه کرد: روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با عنوان شهید مطهری خودسازی و جامعه پردازی، نهم اردیبهشت ماه با عنوان تعلیم، تربیت، منزلت و حقوق زنان، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با عنوان شهید مطهری ملت، انقلاب و بسیج، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با عنوان مشق مطهر، پژوهش و تولید علم، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با عنوان قرآن، عطرت و ولایت، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با عنوان شهدا و ولایت مداری و جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با عنوان فریاد مطهر، معنویت، مهدویت و قدس شریف نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: سپاه در کنار دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با شبیخون فرهنگی به مباحث اعتقادی و قرآنی توجه ویژه دارد که ثمره آن در خارج از مرزها و نمونه آن در «وعده صادق» نمایان می‌شود.

اعزام ۴۰ معلم از استان مرکزی برای دیدار با مقام معظم رهبری

رضا محمدگلی مسئول بسیج فرهنگیان استان مرکزی هم از اعزام ۴۰ معلم از استان مرکزی برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد و اظهار کرد: برای قدردانی از زحمات معلمان و پاسداشت روز معلم، ویژه برنامه‌های مختلفی در استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ درصد شهدای استان را اقشار فرهنگی شامل می‌شوند، افزود: برای اولین بار در سطح ملی طرح «معلم ماندگار» درحال اجرا است تا معلم ماندگار مورد نظر معرفی شود و در این راستا در استان مرکزی ۱۰ معلم معرفی و از زحمات آن‌ها قدردانی می‌شود.

مسئول بسیج فرهنگیان استان مرکزی تصریح کرد: بازدید ۴۰۰ معلم بسیجی استان از نمایشگاه هوا فضا، برگزاری همایش معلمان بسیجی در کانون امام علی اراک روز سیزدهم اردیبهشت و تجلیل از معلمان در تیم پیشرفت مدرسه از جمله برنامه‌های بسیج فرهنگیان استان در روز معلم است.

محمدگلی اضافه کرد: نزدیک به ۴۰ هزار شهید کشور معلم و دانش‌آموز هستند که از این تعداد ۱۲۰۰ شهید به استان مرکزی تعلق دارند و حدود ۲۰ درصد شهدا از معلمان و دانش‌آموزان هستند.

کد خبر 747634

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند