Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به درگیری‌اش با ایرج عرب واکنش نشان داد.

سهند حبیب‌زاده، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه درگیری‌اش با ایرج عرب به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان گفت: چیری خاصی نبود و تنها یک اختلاف‌نظر کوچک بود. شرایط برای ادامه همکاری، اما مساعد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام این مدت صادقانه با آقای عرب کار کردم و فکر می‌کنم تنها کسی باشم که در این مدت به خاطر آقای عرب هر گونه انگی به من زده شد.

وی افزود: من اگر پیمانکار باشگاه بودم، آمده‌ام مجموعه‌ای ساخته‌ام که در بین آکادمی‌های فوتبال در خاورمیانه حرفی برای گفتن دارد. تمامی این کار‌ها را با هزینه‌های شخصی انجام داده‌ام، اما در تمام این مدت متأسفانه همه گفتند که حبیب‌زاده پیمانکار بوده و شخصیت و علم من را نادیده گرفته‌اند و ۱۸ ساعت کار روزانه من را نادیده گرفتند و متأسفانه فقط و فقط گفتند که حبیب‌زاده یک پیمانکار است.

حبیب‌زاده تصریح کرد: خوشحالم تنها حرفی که در مورد می‌کنند این بوده که گفته‌اند من پیمانکار بوده‌ام. در مورد اتفاقات امروز هم باید بگویم که روز سختی را پشت‌سر گذاشتیم، فشار زیاد بود، آقای عرب از موضوعی عصبانی شدند و در ادامه من محل کارم را ترک کردم و هیچ اتفاقی جر این نیفتاد. شرایط برای ادامه همکاری مهیا نیست و کار کردن با آقای عرب برایم بسیار سخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس ایرج عرب فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت

سر جیم رتکلیف که به شدت از رویکرد اریک تن هاخ ناامید شده است، ظرف 30 روز آینده در مورد سرمربی منچستریونایتد تصمیم می‌گیرد. 

طرفداری | پس از یک فصل ناامیدکننده که منجر به 17 شکست در تمامی رقابت‌ها، قعرنشینی در لیگ قهرمانان اروپا و از دست دادن سهمیه اروپایی شده، منچستریونایتد پیرامون ادامه همکاری با سرمربی‌اش تصمیم می‌گیرد. 

به گزارش جیمز داکر از تلگراف؛ اریک تن هاخ طی یک ماه آینده در یک ماموریت «آزمایشی» قرار دارد. از طرف سر جیم رتکلیف به جیسون ویلکاکس دستور داده شده تا سطح فنی و شخصیتی سرمربی منچستریونایتد مورد ارزیابی قرار بگیرد. نحوه بازی منچستریونایتد مقابل کاونتری تردیدها در مورد «صلاحیت فنی» تن هاخ برای هدایت تیم را افزایش داده است. باشگاه به مدیر فنی جدید ماموریت داده است تا ارزیابی دقیقی از نقاط قوت و ضعف تن‌هاخ و همچنین رابطه‌ او با بازیکنان ارائه دهد. هدف نهایی این است که مشخص شود آیا رویکرد این مربی با سبک کلی بازی و فلسفه‌ مورد نظر شیاطین سرخ مطابقت دارد یا خیر. در غیر این صورت، نیاز به تغییر سرمربی احساس خواهد شد. فروپاشی منچستریونایتد مقابل چشمان سر جیم رتکلیف همه‌چیز را برای اریک تن هاخ دشوار کرده است. 

واکنش سر جیم رتکلیف به فروپاشی منچستریونایتد

فقدان جانشین مناسب یک مشکل برای منچستریونایتد محسوب می‌شود اما هدف اولیه بررسی این موضوع است که آیا سرمربی می‌تواند واقع‌بینانه با «مدل بازی» مورد نظر ویلکاکس و دن اشورث کار کند یا خیر. ویلکاکس که جمعه گذشته کارش را آغاز کرده است، به‌زودی تحلیلش را از سطح فنی، شخصیتی و ارتباط اریک تن هاخ با رختکن را آماده می‌کند. بخشی از وظایف او بررسی این موضوع است که آیا در روابط تن‌هاخ با رختکن مشکلی ایجاد شده است یا خیر. چند بازیکن از جمله الخاندرو گارناچو، در این فصل مورد انتقاد سرمربی هلندی قرار گرفته‌اند.

اریک تن هاخ همواره از بحران مصدومیت به عنوان عامل افت تیمش یاد می‌‌کند. ویلکاکس در مورد این موضوع تحقیق می‌کند: آیا نتایج منچستریونایتد به دلیل مصدومیت‌ها است یا مسائل عمیق‌تری مثل نادیده‌ گرفتن دستورالعمل‌ها توسط بازیکنان یا انعطاف تاکتیکی اریک تن هاخ نقش داشته‌اند. اگر مشکل از انعطاف تاکتیکی تن هاخ باشد، باشگاه قصد دارد در مورد توانایی‌های مرد هلندی برای تغییرات موردنیاز مطمئن شود.مدیران ارشد اولدترافورد می‌دانند که تصمیم‌گیری در مورد آینده‌ تن‌هاخ باید تا پایان فصل انجام شود، بنابراین ویلکاکس زمان زیادی برای ارائه‌ گزارش خود ندارد. آخرین بازی لیگ برتری یونایتد در تاریخ 19 می مقابل برایتون است و فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی شش روز بعد در ومبلی برگزار می‌شود.

منچستریونایتد طی هفته‌های آینده بازی‌های راحت‌تری نسبت به گذشته دارد. آن‌ها به مصاف شفیلدیونایتد، برنلی و کریستال پالاس می‌روند. مطابق یافته‌های اتلتیک، حتی پیروزی در این بازی‌ها نیز شاید نتواند اریک تن هاخ را از لحظات تاریخ فصل نجات دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • چهار محور در استان مسدود است
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • برای تعامل جهان با طالبان در تلاش می‌کنیم
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود