Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@17:33:33 GMT

حلال ترین روزی توسط کارگران به دست می آید

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۵۶۱۵

حلال ترین روزی توسط کارگران به دست می آید

حجت الاسلام قاضی دزفولی، با بیان اینکه حلال ترین روزی توسط کارگران به دست می آید، گفت: باید قدر خود را بدانند و با ایمان کامل و رعایت حدود الهی و امانتداری این نعمت الهی را پاس بدارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی»، امروز (یکشنبه 2 تیر) در دیدار با جمعی از انجمن صنفی کارگران، اظهار کرد: کارگران قشری زحمت کش و خدوم هستند و در آموزه‌های دینی ما کار و کارگر اهمیت فراوانی دارد تا جایی که پیامبر (ص) دست کارگر را بوسید و فرمود که این دست روی آتش را نخواهد دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کارگران حلال ترین روزی را دارند چرا که با زحمت و تلاش کسب روزی کرده و با عرق جبین و کدّ یمین ارتزاق می‌کنند، افزود: کارگران نزد خداوند دارای درجه و مقام هستند، باید قدر خود را بدانند و با ایمان کامل و رعایت حدود الهی و امانتداری این نعمت الهی را پاس بدارند.

 

امام جمعه دزفول، تصریح کرد: کارگران با خدمات خود در جامعه، نیازهای مردم را برطرف می کنند که این امر موجبات رضایت مردم و نهایتا رضایت الهی را به دنبال دارد و اگر قشر کارگر نباشد و یا دچار نقصان گردد جامعه با اختلال مواجه خواهد شد.

 

وی تدین مردم و کارگران دزفول را اعتبار شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت: اگر دیدگاه پیامبر (ص) مبنی بر انجام کارها به نحو احسن در جامعه نهادینه شود، مشکلات به حداقل خواهد رسید و این رمز موفقیت کارگران است.

 

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار گزارشی از عملکرد چهار سال اخیر انجمن صنفی شهرستان ارائه شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت نماز جمعه شیراز خطبه نماز جمعه مجلس خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه غنی سازی اوقات فراغت حجت الاسلام قاضی دزفولی دزفول کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار مدیران اداره کار و تشکل‌های کارگری و جامعه کار و تولید استان با تبریک هفته کارگر به اهمیت و جایگاه ارزشمند کار و کارگر در اسلام اشاره کرد وگفت: اسلام پیرامون مسئله کار و کارگری بسیار حرف برای گفتن دارد.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، قشر روحانیت و کارگر را از گروه‌های مهم وتاثیرگذار جامعه بیان کرد و ادامه داد: دشمن و به خصوص منافقان در ابتدای انقلاب بسیار تلاش کردند که کارخانه‌ها بسته شود، اما موفق نشدند و کارگران ما در این زمینه جهاد از خود نشان داده و بسیاری از پیشرفت‌ها به دلیل فهمی است که جامعه کارگری دارد.
امام جمعه اصفهان با تاکید بر نقشه دشمن بر کنار زدن قشر روحانیت و کارگر از جامعه افزود: آنها می‌دانند که اگر این دو قشر روحانیت و کارگر در کنار یکدیگر باشند می‌توانند در برابر دشمن بایستند و تحریم‌ها را بر همین اساس قرار دادند تا القاء کنند که حکومت اسلامی نمی‌تواند زندگی مردم را اداره کند و مردم و حکومت را از یکدیگر جدا کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید و هموار کردن مسیر اشتغال گفت: هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود آن قدم برای عظمت و بزرگی ایران است و زمانی که اقتصاد شکوفا شود، دیگر دست ما در برابر دیگران دراز نیست، در جنگ غزه برای مردم مشخص شد که دشمن ما چه موجودی است و اگر بدانند چیزی نیاز داریم آن را به ما نمی‌دهند.
در ابتدای این جلسه نماینده جامعه کارگری استان به برخی از نکات و مسائل مربوط به این قشر پرداخت و گفت: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان اصفهان بیمه شده تامین اجتماعی هستند و این وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را سنگین‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • خداقوت کارگر
  • مبلغ حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود