Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل اینانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شش سال در چنین روزهایی یعنی آخرین روزهای خرداد ماه سال ۹۲ فردیس به عنوان ششمین شهرستان استان البرز رسمیت یافت و اکنون در حالی هفتمین سال ارتقا فردیس به شهرستان را آغازمی کنیم که برغم مکاتبه ها و پیگیری‌های مستمر هنوز چندین مدیرکل استان نسبت به استقرار اداره های متبوع خود در این شهرستان اقدام نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسکن و شهرسازی، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، سازمان انتقال خون و شرکت پخش فراورده های نفتی را از جمله اداره های فاقد نمایندگی در این شهرستان معرفی کرد و گفت: فردیس در حالی میزبان انبار نفت استان البرز است که شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تاکنون زیر مجموعه خود را در این شهرستان تأسیس نکرده است.

فرماندار فردیس اظهار داشت: واقعیت این است که شهر پر جمعیت فردیس به عنوان شهر فاطمی، شهدای اقتدار همواره در همه صحنه‌ها از جمله اهدا خون پیشگام بوده‌اند، اما سازمان انتقال خون کماکان در این شهرستان نمایندگی ندارد و مردم نوعدوست و شریف فردیس برای اهدا خون در ماه مبارک رمضان امسال ناگزیر راهی کرج شدند.

اینانلو، استقرار این اداره‌ها را یک مطالبه عمومی مردم شهرستان فردیس دانست و گفت: به نظر منطقی نیست که فردیس نشینان از جمله برای دسترسی به اداره راه و شهرسازی یا بنیاد مسکن مجبورند شوند فاصله پرترافیک فردیس تا کرج را طی کنند.

وی افزود: همانگونه که امام جمعه فردیس بارها بر استقلال آموزش و پرورش ای شهرستان تاکید کرده‌اند، اکنون فردیس میزبان بیش از ۹۰ درصد جمعیت دانش آموزی ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان کرج است بنابراین چه محدودیت و معذوریتی وجود دارد که می‌تواند مانع استقلال آموزش و پرورش شهرستان فردیس شود؟

وی تاکید کرد: این در حالی است که با توجه به کمبود فضاهای آموزشی، تجهیزاتی و دیگر نیازهای آموزش پرورش فردیس، استقلال این مهمترین نهاد آموزشی در این شهرستان می‌تواند از بار مشکلات آموزش و پرورش کرج نیز بکاهد.

اینانلو ادامه داد: از طرفی مسئول اداره مستقل آموزش و پرورش فردیس هم می‌تواند در جهت رفع کاستی‌های آموزش و پرورش این شهرستان با همت و جدیت بیشتری نسبت به جذب کمک‌های مردمی و دیگر سازمان‌ها و نهادهای شهرستان فردیس اقدام کند.

فرماندار فردیس گفت: فردیس با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت بعد از کرج مرکز البرز، دومین شهرستان پر جمعیت استان است بنابراین از عموم مدیران کل محترم استان بخصوص آنهایی که تاکنون در زمینه استقرار اداره تابعه خود در این شهرستان اقدام نکرده اند، انتظار می‌رود تا پایان امسال پاسخگوی مطالبات مردم این شهرستان باشند.

وی از استاندار که پیگیر مسائل مختلف استان از جمله موارد مربوط به شهرستانها تقدیر و تشکر شود و از ایشان در خواست دستور اکید برای استقرار همه دوایر دولتی در شهرستان بشود.

۷۴۱۳/۶۹۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است