Web Analytics Made Easy - Statcounter

رودریگو گوئس و وینیسیوس آینده برزیل و رئال مادرید را می توانند تضمین کنند.

طرفداری- کافو مدافع اسطوره ای برزیل معتقد است حضور وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس به نفع برزیل است.

به نقل از مارکا، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس دو وینگر 18 ساله برزیلی فصل آینده در رئال مادرید بازی خواهند کرد. کافو در مورد پدیده های فوتبال برزیل گفت:

وینیسیوس و رودریگو دو بازیکن جوان با پتانسیل بالا در رئال مادرید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه سال تا جام جهانی قطر باقی مانده و زمان کافی برای آمادگی این دو بازیکن است که برای قهرمانی در جام جهانی رقابت کنند. هر روز حضورشان در تیم برای آن ها مهم است. اگر در ترکیب اصلی هم حضور داشته باشند، اعتماد به نفسشان بالا می رود و برزیل سود خواهد کرد. مطمئنم که برزیل جام جهانی خوبی در قطر خواهد داشت. مسیر دراز و سختی در انتظارمان است و در این راه بازی های زیادی را می بریم یا شکست می خوریم اما چیزی که مهم است، رسیدن برزیل به یک ثبات کامل است که می تواند عاملی برای قهرمانی در جام جهانی باشد. 

کافو در خصوص نیمار و شایعات اخیرش گفت:

وضعیت حساس و مشکلی شخصی است. امیدواریم که بتواند این مشکل را به بهترین نحو حل و فصل کند اما فکر نکنم روی عملکردش در تیم ملی تاثیری داشته باشد. در حال حاضر مهمترین بازیکن برزیل است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • گل وینیسیوس جونیور به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (رئال مادرید 1-1 بارسلونا)
  • گل اول رئال مادرید به بارسلونا توسط وینیسیوس در دقیقه ۱۸ + ویدئو
  • ترکیب رئال و بارسا: ال‌کلاسیکوی داغ با چند سورپرایز
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل