Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان استقلال با حضور مدیرعامل خود اولین جلسه تمرینی را در ورزشگاه تهرانسر آغاز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال استقلال با استراماچونی روز یکشنبه رسما کلید خورد تا آبی ها با شروع تمرینات رسما تلاش های خود برای موفقیت در فصل جدید را آغاز کنند تا بر خلاف سال های گذشته، امسال تیمی مدعی در فصل نقل و انتقالات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صحبت درباره جزییات این جلسه تمرینی با توجه به برگزاری آن پشت درهای بسته، کار دشواری است و اطلاعاتی که در لحظه تنظیم این گزارش در اختیار رسانه ها قرار دارد، اخباری است که رسانه های رسمی باشگاه منتشر کردند؛ استقلالی ها همچنان مانند گذشته با تغییر سرمربی و کادر رسانه ای خود باز هم تمایل به برگزاری تمرینات پشت درهای بسته دارند.

 

*فتحی در این جلسه تمرینی حاضر شد؛ مدیرعامل استقلال خود را به اولین تمرین آبی پوشان رساند و قبل از شروع تمرین لحظات کوتاهی در جمع بازیکنان صحبت کرد و برای آنها در شروع فصل آرزوی موفقیت داشت.

 

 

*بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال خود را به اولین تمرین آبی ها رساند تا رسما کار خود را شروع کند. غلامپور بر خلاف دیگر تازه وارد های استقلال تا پیش از شروع تمرین به هواداران معرفی نشد تا معارفه او در تمرین انجام شود.

 

*اصغر حاجیلو سرپرست فصل گذشته استقلال با پایان حاشیه ها و شایعات، دوباره به عنوان سرپرست در کنار استقلال است و امسال نیز سرپرست این تیم در مسابقات مختلف خواهد بود.

 

*بازیکنان جدید استقلال همگی در تمرین حاضر شدند؛ خریدهای جدید استراماچونی با حضور در محل تمرین مورد استقبال دیگر بازیکنان قرار گرفتند و پیراهن استقلال را بازیکنان قدیمی به بازیکنان جدید اهدا کردند.

 

*فرشید اسماعیلی که پیش از پایان فصل یک عمل جراحی را پشت سر گذاشته بود، در این جلسه تمرینی حاضر شد اما مهدی قائدی به دلیل مصدومیت نتوانست در کنار دیگر بازیکنان تمرین کند.

 

*فرشید باقری دیگر غایب سرشناس این تمرین بود؛ این بازیکن نیز به دلیل مصدومیت جزئی نتوانست با آبی ها تمرین کند تا او نیز فصل را با این تیم آغاز نکرده باشد.

 

*استراماچونی به همراه تیم تکمیل شده دستیاران خارجی خود در تمرین حضور داشت اما هنوز دو مربی داخلی او تکمیل و معرفی نشدند تا فعلا تمرینات استقلال با دستیاران ایتالیایی و یک مربی دروازه بان های ایرانی سپری شود.

 

*استقلال از فردا تمرینات خود را به شکل سنگین تری پیگیری خواهد کرد و با تمرینات بدنسازی پرفشار برای شروع لیگ آماده می شود؛ تمریناتی که حضور پر تعداد بازیکنان در آنها می تواند کمک کند تا آبی ها بر خلاف سال های گذشته مشکلی از نظر بدنی نداشته باشند.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت پرسپولیس برای ایرالکو

به گزارش ورزش سه  پرسپولیس که با انجام ریکاوری و یک بازی تدارکاتی پس از دیدار مقابل صنعت نفت دو روز تمرین نداشت و بازیکننان به خاطر فاصله تا بازی بعد فرصت مناسبی داشتند تا دو روز استراحت کنند از امروز برای بازی جام حذفی در اراک استارت زدند.
تمرین امروز سرخ ها  از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این جلسه تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی مقابل صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.
پرسپولیس عصر جمعه در اراک به مصاف آلومینیوم خئواهد رفت و غیر از تمرین سبک روز پنجشنبه فردا  طی سه روز آینده می تواند تمرینات تاکتیکی خود را پیش ببرد.

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند