Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات وزنه برداری فارس یکشنبه به ایرنا گفت: علی کشتکار، حسن عمادی، علیرضا عباس‌پور و کوروش زارع، چهار وزنه بردار دعوت شده از استان فارس در این اردو هستند.

علی رهایی افزود: در این اردو که در ۲ مرحله برگزار می شود، ۱۹ وزنه بردار در کمپ تیم ملی وزنه برداری در تهران تمرین خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ورزشکاران فارس با آمادگی کامل در این اردو شرکت می کنند و این امیدواری وجود دارد که تعدادی از آنها به عضویت تیم ملی در آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران خود را برای رقابت های آسیایی سال ۲۰۱۹ که به میزبانی کره شمالی برگزار می شود، آماده می کند

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران در سال ۲۰۱۸ در رقابت های قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار شد عنوان نخست را کسب کرد و برای دفاع از عنوان قهرمانی راهی رقابت های ۲۰۱۹ کره شمالی خواهد شد.

۹۶۰۰ / ‏‬ ۶۱۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان

اردوی دو روزه تیم ملی نوجوانان از 29 فروردین آغاز می شود.

طرفداری | اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال از فردا در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته جوانان به منظور استعدادیابی و انتخاب بازیکنان برتر، بازیکنان دعوت شده به اردو باید از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به مدت دو روز در مرکز ملی فوتبال ایران حضور داشته باشند.

برای دانلود اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو اینجا کیلیک کنید.
ورود به اردو: روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ صبح
خروج از اردو: روز پنجشنبه مورخ ۳۰/۰۱/۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان