Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@21:12:29 GMT

غفوری در استقلال ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۵۹۵۷

غفوری در استقلال ماندنی شد

خبرگزاری میزان- مدافع تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وریا غفوری که روز گذشته (شنبه) در جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال برای ادامه برای همکاری ٢ ساله با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده بود، امروز با حضور در این باشگاه قرارداد خود را امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قرار است از فردا به تمرینات این تیم اضافه شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران لیگ برتر فوتبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد محمداصغری صبح امروز با اشاره به افزایش تولید گوشت مرغ در تویسرکان طی سال گذشته اظهار کرد: میزان جوجه ریزی در سال ۱۴۰۲، ۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۴۲ قطعه بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۴۷ درصدی داشته به طوری که میزان جوجه‌ریزی سال ۱۴۰۱، ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار قطعه ثبت شده است افزود: این مهم بیانگر تعامل سازنده بین واحدهای تولیدی و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان یادآور شد: میزان گوشت مرغ تولیدی در شهرستان طی سال پیش بیش از ۸ هزار تن و در سال ۱۴۰۱، ۵ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تأمین و تولید مرغ گرم وجود ندارد خاطرنشان کرد: گوشت مرغ شهرستان با همکاری یکصد واحد مرغداری فعال تولید می‌شود.

محمداصغری تصریح کرد: وضعیت جوجه‌ریزی و تولید مرغ در سال جاری نیز از روند مطلوبی برخوردار است به طوری که در فروردین ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است.

وی در پایان به اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ در تویسرکان اشاره کرد و گفت: این مهم در حال انجام و در مرحله نصب کارتخوان است به نحوی که از مرحله تولید تا توزیع به صورت هوشمند رصد می‌شود.

کد خبر 6081723

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا