Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بعضی از بازیکنان خسته هستند ولی حتی زمانی که می‌بازیم باید همان ذهنیت را داشته باشیم که در زمان پیروزی‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ایگور کولاکوویچ پس از پایان بازی ایران و فرانسه در نشست خبری حضور یافت و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد که گزیده‌ای از مهمترین صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

*با اینکه امشب به فرانسه باختیم اما هواداران از اول تا آخر از ایران حمایت کردند و ما را تنها نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*به خاطر باخت مقابل فرانسه عذرخواهی می‌کنم.

*وقتی تیم می‌بازد، اتفاقات بد و نکات منفی بیشتر نمایان می‌شود.

*بعضی از بازیکنان خسته هستند ولی حتی زمانی که می‌بازیم باید همان راه و ذهنیت را داشته باشیم که در زمان پیروزی‌ها داریم.

*برای صعود به مرحله حذفی به یک برد دیگر نیاز داریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان

هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، هیأت مدیره باشگاه به دنبال نتایج دور از انتظار تیم در هفته‌های اخیر و اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری تیم، جلسه تشکیل داد و در خصوص مسائل مختلف پیرامون تیم تصمیماتی اتخاذ کرد.

هیأت مدیره باشگاه تراکتور جهت تنویر افکار عمومی در پایان این جلسه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

«ما نیز همچون هواداران‌ از نتایج تیم در چهار دیدار اخیر به هیچ عنوان رضایت نداشته و در این راستا انتظار می‌رود بازیکنان نسبت به عشق و تعصب هواداران اهتمام ورزیده و با کسب نتایج مطلوب در دیدارهای آتی، نتایج اخیر را جبران نمایند.

هیأت مدیره باشگاه همچنین ضمن ابراز تأسف از بابت اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز و با احترام به حق انتقاد هواداران؛ اهانت به ارکان باشگاه و توهین و سلب امنیت بازیکنان و حمله و آسیب رساندن به خودروی باشگاه را در شأن هواداران تراکتور ندانسته و بی‌شک عده‌ای به صورت هدفمند از اعتراض به حق هواداران، سوء‌استفاده کرده و فضا را به تنش کشانده‌اند.

در همین راستا معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه موظف به ارائه گزارش از اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز و بررسی موضوع حمله‌ به خودروهای باشگاه که امنیت اعضای داخلی و خارجی تیم را سلب نموده، شد.

در موضوع انتخاب سرمربی، باشگاه پس از جدایی آقای «پاکو خمس» با برخی مربیان داخلی مذاکراتی داشته که متأسفانه بستر برای حضورشان در تراکتور فراهم نشد و در ادامه، مذاکرات با «قربان بردیف» آغاز شد و توافقات اولیه نیز حاصل شده بود که او اعلام کرد باتوجه به مشکلات شخصی، حداقل طی یک ماه آتی نمی‌تواند در تبریز حضور یابد و باتوجه به اهمیت دیدارهای پیش رو، باب مذاکره با سایر گزینه‌ها آغاز شده و در همین راستا با چند مربی باتجربه مذاکرات نهایی در حال انجام است و پس از توافق از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهد شد.

بر این باوریم با روی کار آمدن کادرفنی جدید و همچنین حمایت هواداران، قطعاً تراکتور به روزهای خوبش باز می‌گردد.

دیگر خبرها

  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • زمانِ بایرلورکوزن است...
  • دی‌بروینه: بعد از هفته‌ای سخت، وقت استراحت است!
  • واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان