Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راه اندازی جریان تولید به عنوان سیاست کلی وزارتخانه مدنظر است گفت:در اجرای این سیاست از سواحل مکران و چابهار تا دیگر نقاط در قلب اقدام ملی برای احداث مسکن قرار دارند.به گزارش بلاغ،سیدمازیار حسینی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی، با تاکید بر اینکه سیاست وزارت خانه راه و شهرسازی ترکیب جمعیتی و نه تفکیک آن است، گفت: بحث تولید مسکن و راه اندازی جریان تولید به عنوان سیاست کلی وزارتخانه مدنظر است و در اجرای این سیاست اقصی نقاط کشور از سواحل مکران و چابهار گرفته تا دیگر مناطق در قلب اقدام ملی برای احداث مسکن قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بیان اهداف رونق دادن به تولید مسکن و سیاست هایی که مدنظر این دوره از وزارتخانه راه و شهرسازی است، اعلام کرد: دستیابی به احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، تکمیل و اتمام مسکن مهر و بحث عمران روستایی هم در حوزه راه و هم در حوزه مسکن و احداث سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در برنامه است.

حسینی ادامه داد: نیروهای مسلح در داخل شهرها اراضی را تحت اختیار دارند که با قانون خروج پادگان‌ها از شهرها و تدبیر مقام معظم رهبری بخشی از اراضی به احداث واحدهای مسکونی برای آنها تعلق خواهد گرفت.

وی از استقبال وزارت دفاع از طرح احداث واحدهای مسکونی برای نیروهای مسلح در اراضی تحت اختیار آنها خبر داد و افزود: جلسات کارشناسی متعدد و ثمربخش تشکیل شده و از تمامی ظرفیت‌های لازم به منظور اجرای این طرح استفاده می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، همچنین از تشکیل کمیته اجرایی مشترک بین وزارت راه و وزارت دفاع برای اجرایی شدن این طرح خبر داد و گفت: سیاست وزارت راه و شهرسازی ترکیب جمعتی و نه تفکیک آن است. وزارتخانه با دنبال کردن تاکیدهای مقام معظم رهبری و رییس جمهوری موضوع داشتن سرپناه را برای نیروهای مسلح و مردم ملاک عمل قرار داده است. در عین حال سرریز اجرای این طرح می تواند مورد استفاده سایر مردم قرار بگیرد.

تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی صبح امروز به امضای مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی به مظنور تامین مسکن بخشی از نیروهای مسلح به امضای طرفین رسید. این طرح قرار است تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسد و در اختیار واجدین شرایط قرار بگیرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور توسط وزارت نفت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: نمایندگان وزارت نفت اراضی مازاد متعلق به این وزارتخانه را در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه دست‌کم ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

گفتنی است سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

کد خبر 6085262 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور توسط وزارت نفت اعلام شد
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی